Cestno podjetje Ljubljana (CPL) je konec maja sporočilo, da je pripravljen postati partner in večinski lastnik SCT, v kar pa Petrič ne verjame več. Foto: MMC RTV SLO
Cestno podjetje Ljubljana (CPL) je konec maja sporočilo, da je pripravljen postati partner in večinski lastnik SCT, v kar pa Petrič ne verjame več. Foto: MMC RTV SLO

Cestno podjetje Ljubljana (CPL) je konec maja sporočilo, da je pripravljen postati partner in večinski lastnik SCT-ja, v kar pa Petrič ne verjame več. "Konkretnega predloga na mizo do danes nisem dobil, stojim pa na stališču, da kakršno koli povezovanje z SCT za nas ne pride v poštev," je povedal za Dnevnik.

Zadnji poskus reševanja SCT-ja se tako vse bolj zapleta. Medtem ko prokurist SCT-ja Dušan Mes po poročanju časnika zatrjuje, da so v dogovorih z operativno ekipo CPL-ja, ki jo vodi izvršni direktor za komercialo pri CPL-ja Jure Krajnc, naredili korak naprej, je Petrič vsaj uradno neomajen.

"Vstopanje v SCT ne pride v poštev"
"Prepričan sem, da je to sodelovanje bolj ali manj utopija. Z dogajanji bom prihodnji teden seznanil upravni odbor in mu sporočil svoje stališče, da vstopanje v SCT ne pride v poštev. Smo srednje veliko podjetje, ki se zdaj lahko prebije skozi krizne čase," je povedal Petrič.

Mnenja v tričlanskem upravnem odboru CPL-ja so bila še nedavno še deljena. Povezovanju z SCT-jem je bil še pred dvema tednoma javno naklonjen glavni izvršni direktor Alojz Kramljak, ki naj bi se pred kratkim z za zdaj neznanim ponudnikom dogovarjal o prodaji svojega 36,6-odstotnega deleža v CPL Naložbe, ki lastniško obvladuje CPL, vendar naj bi posel padel v vodo.

Ljubljansko okrožno sodišče je postopek prisilne poravnave SCT-ja začelo 25. januarja, zdaj pa mora SCT predlog za začetek postopka prisilne poravnave dopolniti. Upravni odbor SCT je odvetnika Mirka Bandlja sicer pooblastil, da če do 14. junija zaposleni v SCT ne bodo dobili zaostalih plač, umakne predlog za prisilno poravnavo, kar bi družbo vodilo v stečaj.