Po sestanku z direktorjem Goranom Brankovičem so predstavniki sindikatov sporočili, da se je vzpostavil socialni dialog ter da se je resno pristopilo k razreševanju obstoječih razmer, zato je bil sklep o zamrznitvi stavke sprejet soglasno.
Pred pogajanji med železničarji in Brankovičem sta Slovenske železnice obiskala preimer Borut Pahor in prometni minister Patrick Vlačič ter se sestala tako z vodstvom kot sindikati.
"Železnice v prihodnjih letih prioriteta"
Pahor je po srečanju dejal, da bodo železnice v prihodnjih letih strateška infrastrukturna prioriteta v Sloveniji, in poudaril, da bo od zdaj železnice obiskal vsak prvi ponedeljek v mesecu.
Pahor: Imeti moramo jasno vizijo
"Da bi ta projekt uspel, pa moramo imeti jasno vizijo, ki mora biti strokovno utemeljena, dogovorjena s socialnimi partnerji in mora dobiti neko politično valorizacijo v državnem zboru," je poudaril premier in dodal, da morajo biti v tej viziji jasno določeni cilji, finance, roki in odgovornost. Kot je zatrdil Pahor, udeleženci vidijo prihodnost temeljite modernizacije železniške infrastrukture s strateškim partnerjem. Da bi z njim lahko pospešili in poglobili pogajanja, pa so potrebni jasna vizija in določeni pogoji, med katerimi je tudi izredna revizija poslovanja Slovenskih železnic. Pahorjev obisk na železnicah po njegovih besedah ni povezan z za sredo napovedano enourno opozorilno stavko.
Pet zahtev sindikatov
To je pred dnevi napovedalo šest reprezentativnih sindikatov Slovenskih železnic. Sindikati imajo pet stavkovnih zahtev. Prvič - če bodo potrebne spremembe organiziranosti železnic, zahtevajo njihovo izvedbo po predhodnem posvetovanju s socialnimi partnerji. Drugič - spremembe se morajo zgoditi na način, ki bo zagotavljal enovitost upravljanja in vodenja družbe, socialno varnost zaposlenih in varnost železniškega prometa.
Ena izmed zahtev: nemoteno poslovanje in izplačilo plač
Tretjič - vzpostaviti je treba zdrav način vodenja in nadzora poslovanja družbe in dosledno izvajanje ukrepov za izboljšanje položaja.
Četrtič in petič - sprejeti in realizirati je treba ukrepe za ustavitev smernic padanja tovora in transportnih prihodkov ter rešitev problematike preteklih izgub in dolgov, s čimer naj se omogoči nemoteno poslovanje družbe in izplačilo plač.
Konec leta izguba za 44 milijonov evrov?
V kakšnem stanju so torej med obiskom Slovenske železnice? Spomnimo, da naj bi v prvih osmih mesecih pridelale kar 28 milijonov evrov izgube, do konca leta pa naj bi ta narastla na vrtoglavih 44 milijonov evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje