V študiji je navedeno, da bo evropska avtomobilska industrija zaradi kitajskih in ameriških proizvajalcev avtomobilov po vsem svetu verjetno izgubila tržni delež. Če bi se svetovni tržni delež do leta 2040 zmanjšal s 26 na 24 odstotkov, bi bilo izgubljenih 300.000 delovnih mest, gospodarska proizvodnja pa bi se skrčila za 37 milijard evrov, so v študiji zapisali strokovnjaki iz industrije.
Novi konkurenti s poceni proizvedenimi, digitaliziranimi in popolnoma povezanimi e-avtomobili bi se lahko uveljavili kot inovativne znamke in zmanjšali vrednost blagovne znamke evropskih proizvajalcev avtomobilov, izsledke BCG-ja povzema spletni portal Automobilwoche.
Poleg osnovnega scenarija so pri BCG-ju orisali tudi najboljši in najslabši možni scenarij. "Nove tehnologije in zelena energija so velika priložnost za evropsko avtomobilsko industrijo," je povedal strokovnjak za industrijo Albert Waas: "Do leta 2040 je možnih 800.000 novih delovnih mest in dodatnih 25 milijard evrov davčnih prihodkov." Toda "na splošno negativna tveganja prevladajo nad potencialom rasti," je zapisano v študiji.
V najslabšem primeru bi se lahko tržni delež evropskih avtomobilskih proizvajalcev do leta 2040 prepolovil, letna gospodarska proizvodnja pa za tretjino ali 145 milijard evrov. To bi pomenilo izgubo 1,5 milijona delovnih mest.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje