V Hidrii pojasnjujejo, da bodo njihove lamele uporabljene v novi generaciji ventilatorjev za hlajenje avtomobilskih motorjev ene izmed osnovnih platform nemškega proizvajalca avtomobilov. Hidriina tehnologija bo tako med drugim prisotna v golfu, škodi fabia, audiju A3 in tudi v večjih vozilih, kakršno je passat.
Z novimi in naprednimi materiali jim je namreč uspelo razviti optimalnejšo obliko lamel, ki bodo omogočile izdelavo manjših in lažjih motorjev. Rešitev tako pomeni inovacijo tudi z vidika energetske učinkovitosti.
Hidriine lamele bodo v prva vozila predvidoma vgrajene v drugi polovici prihodnjega leta, izdelovati pa jih bodo začeli že v začetku leta. Redna proizvodnja naj bi stekla poleti.
S Volkswagnom sodelujejo drugič
Gre sicer že za drugi projekt, s katerim je spodnjeidrijsko podjetje prisotno v vozilih največjega evropskega proizvajalca avtomobilov. Podjetje z nemško družbo sodeluje že dlje časa.
Tudi lamele za hibridna vozila
Hidria se medtem širi tudi že na področje hibridnih in električnih vozil. Izdelujejo tudi lamele, ki jih vgrajujejo v prvi avtomobil iz serije hibridnih vozil francoskega proizvajalca PSA Peugeot Citroen. Gre za Peugeotov model 3008 hybrid 4, ki bo ne ceste zapeljal predvidoma prihodnje leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje