Komisija je ugotovila, da sta letalski družbi komplementarni, saj imata vozlišča v različnih mestih v ZDA. Foto: EPA
Komisija je ugotovila, da sta letalski družbi komplementarni, saj imata vozlišča v različnih mestih v ZDA. Foto: EPA

Komisija je ocenila, da združitev ne bo ovirala učinkovite konkurence na evropskem gospodarskem območju ali kakšnem njegovem delu. Poleg tega je ugotovila, da sta letalski družbi komplementarni, saj imata vozlišča v različnih mestih v ZDA. "Načrtovana združitev zato vodi do zgolj majhnega in postopnega povečanja tržnih deležev obeh strani."

Na potezi delničarji in varuh konkurence
Združitev morajo zdaj odobriti še delničarji obeh družb in ameriški varuh konkurence, ki jo je leta 2001 sicer že zavrnil.

Združena letalska družba namerava obdržati ime United Airlines in bo nadzorovala približno sedem odstotkov svetovnega letalskega sektorja. Tržna vrednost nove družbe naj bi dosegla 6,75 milijarde dolarjev.

Izguba zaradi krize, terorizma in ognjenika
Letalski družbi, ki se spopadata z veliko izgubo prihodkov zaradi gospodarske krize, terorizma in bruhanja ognjeniškega pepela iz islandskega ognjenika, sta združitev naznanili v začetku maja, končali pa naj bi jo do konca letošnjega leta. Skupna družba naj bi do leta 2013 po pričakovanjih letno ustvarila do 1,2 milijarde dolarjev čistega dobička, letno pa naj bi prepeljala več kot 144 milijonov potnikov na 370 destinacij v 59 državah.