A električnih avtomobilov je na italijanskih cestah komaj za vzorec. Odzivi politike in sindikatov so bili zato negativni.
Prvi odziv italijanske javnosti na evropsko odločitev sta bili vprašanji, ali bo vlada uvedla nove subvencije za nakup električnih vozil in ali bo od Bruslja zahtevala podaljšanje roka.
Na ravni koalicije je imela odločitev učinek poenotenja: proti so glasovali vsi, celo evroparlamentarci iz Berlusconijeve Naprej, Italija. Minister za infrastrukturo Matteo Salvini ima novost za "noro" in "osupljivo", "nasprotno interesom gospodarstva in delavstva po Italiji in Evropi", ki da bo koristila samo kitajskim podjetjem. Gospodarski minister Adolfo Urso je obljubil, da bo vlada "varovala interese italijanske avtomobilske industrije in njenih zaposlenih", medtem ko okoljski minister Gilberto Pichetto Fratin daje prednost biogorivom.
Kakšno je stanje na terenu? V preteklem letu je število polnilnih stebričkov v Italiji naraslo na 37.000 ali 21 na 100 električnih avtomobilov, kar Italijo umešča na tretje mesto v Evropi. Toda to je komaj en stebriček na 1600 prebivalcev; precej za, recimo, Veliko Britanijo z enim stebričkom na 1200 prebivalcev ali rekorderko Norveško s stebričkom na vsakih 200.
Po svoje razumljivo. Italija se ne more meriti z Norveško, ki ima med novoregistriranimi vozili 85 odstotkov popolnoma električnih, niti z Veliko Britanijo z desetimi. S samo 2,5 odstotka popolnoma električnih med novoregistriranimi vozili je Italija, kjer je avtomobilska industrija med pomembnejšimi gospodarskimi panogami, čisto na repu Evrope.
Sindikati zato menijo, da evropska odločitev neposredno ogroža kar 70.000 delovnih mest v državi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje