Poleg težav pri zbiranju ponudb pri dobaviteljih plina, na podlagi katerih bi po 1. oktobru lahko še vedno dobavljali plin končnim uporabnikom, v Komunalnem podjetju Velenje kot dodaten razlog za prenehanje dobave zemeljskega plina izpostavljajo tudi analizo poslovanja družbe ter napovedan nadaljnji razvoj energetske krize po svetu.
Odjemalcem so zagotovili, da izvajajo in bodo izvajali vse potrebne dejavnosti, da jim zagotovijo stabilno in neprekinjeno oskrbo z zemeljskim plinom, zato jim bodo zagotovili vso potrebno pomoč pri zamenjavi dobavitelja z natančnimi informacijami z opisom postopkov.
Odjemalce so napotili na spletno stran Agencije za energijo, na kateri se lahko seznanijo s postopkom zamenjave dobavitelja, pri izbiri novega pa so jim, kot so dodali, v pomoč lahko tudi informativni podatki o višini letnih stroškov oskrbe z zemeljskim plinom, dostopni prek spletne aplikacije za primerjavo stroškov oskrbe z zemeljskim plinom.
V komunalnem podjetju odjemalce obveščajo tudi o spremembi splošnih pogodbenih pogojev za prodajo in nakup zemeljskega plina, ki so začeli veljati 24. septembra. Kot so pojasnili, gre za uskladitev z zakonom o oskrbi s plini. Celotno besedilo o novih splošnih pogodbenih pogojih je dostopno na njihovi spletni strani.
Za dodatno pomoč bodo odjemalcem na voljo na telefonski številki 080 80 34 v času uradnih ur vsak ponedeljek, sredo in petek ter po elektronski pošti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje