Ob svojem prihodu je Akio Toyoda dejal, da bo z ameriško vlado polno sodeloval, in se opravičil za odpoklic 8,5 milijona vozil po vsem svetu ter za nesreče, ki so se zgodile zaradi napake na toyotah.
Predsednik odobra Edolphus Towns je dejal, da so se Toyota in nadzorniki izneverili svojim strankam na področju varnosti, sekretar za transport Ray LaHood pa je na zaslišanju povedal, da so bila vsa odpoklicana vozila nevarna. Ob tem je dodal, da napovedano Toyodino pričanje kaže na to, da največji avtoproizvajalec na svetu ni več "varnostno gluh" na pritožbe in pomisleke.
Na mestu za priče pričakujejo tudi Fe Lastrello, žensko, ki je v avtomobilski nesreči, ki jo je povzročil Toyotin pedal za plin z napako, izgubila štiri družinske člane. Sin Lastrellove, njena hčerka, njen zet in njen vnuk so se ubili lanskega avgusta v Kaliforniji, ameriška vlada pa je sprožila preiskavo nesreče in v povezavi z njo težave s stopalko za plin.
"Varnost je na prvem mestu"
Vrsta večjih težav na številnih modelih je resno ogrozila Toyotin ugled - glavne težave so bile okvare na stopalkah za plin, zatikanje stopalk v predpražnike in težave z zavornim sistemom na hibridnih modelih.
V torek je Toyoda podal uvodno izjavo, v kateri je priznal, da je bila širitev firme "morda prenagla". Ob prihodu na pričanje pred posebnim kongresnim odborom za nadzor je novinarjem dejal, da je "izjemno hvaležen kongresu za to zelo dragoceno priložnost". Dodal je še: "Varnost je zame in za moje podjetje seveda na prvem mestu in nameravam polno sodelovati z ameriško vlado."
Toyoda je sicer sprva trdil, da bo ostal na Japonskem in da se pred kongresom ne bo pojavil , a si je premislil prejšnji teden, potem ko je dobil uradno prošnjo predsednika odbora.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje