Takratno ministrstvo za infrastrukturo – po preoblikovanju vlade konec januarja je področje prevzelo ministrstvo za okolje, podnebje in energijo – je javno naročilo za izbiro koncesionarjev za javni linijski prevoz potnikov objavilo na začetku januarja, izteklo se je 27. februarja. Nanj so se prijavili Avtobusni promet Murska Sobota, Arriva in Nomago.
Ponudniki so se lahko prijavili na 12 sklopov oz. statističnih regij in za vsakega je prispela po ena ponudba, zgolj za jugovzhodno Slovenijo in obalno-kraško regijo sta se prijavila dva ponudnika, to sta Nomago in Arriva. Pri tem je pri jugovzhodni Sloveniji eden kasneje umaknil svojo ponudbo, zato naročnik preostalih ponudb ni razvrščal po merilih.
Za izvajanje gospodarske javne službe na območjih gorenjske, podravske, osrednjeslovenske in obalno-kraške regije je ministrstvo izbralo prevoznika Arriva. Na območjih savinjske, jugovzhodne, goriške, koroške, posavske, primorsko-notranje in zasavske regije bo linijski prevoz izvajal Nomago, v pomurski regiji pa Avtobusni promet Murska Sobota. Vsi prevozniki so oddali ponudbe v višini 2,20 evra na kilometer (brez DDV), kar je en cent manj od najvišje mogoče cene, določene v razpisu.
Zoper izbiro so sicer še možne pritožbe, po pravnomočnosti pa bo ministrstvo koncesijske pogodbe za izvajanje javnega linijskega prevoza potnikov z izbranimi ponudniki sklenilo za obdobje petih let z možnostjo podaljšanja, dejavnost pa se bo začela izvajati ne prej kot tri mesece po podpisu pogodb.
Ministrstvo je že avgusta 2021 objavilo javno naročilo za izvajanje javnega linijskega prevoza potnikov, a je Državna revizijska komisija razpis razveljavila. Trenutno veljavne koncesijske pogodbe za izvajanje javnega linijskega prevoza potnikov, ki so jih zaradi neuspešno izvedenega javnega naročila podaljševali z aneksi, sicer veljajo do konca leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje