Blago mora biti označeno s ceno pred znižanjem in po njem. Foto: MMC RTV SLO
Blago mora biti označeno s ceno pred znižanjem in po njem. Foto: MMC RTV SLO

Pri razprodajah mora biti obvezno naveden čas trajanja razprodaje ter odstotek znižanja. Pravilno mora biti označena tudi razprodajana cena, in sicer mora biti najprej jasno napisana stara in nato jasno tudi nova cena. Če za popust velja razpon, potem mora biti vsaj četrtina blaga na razprodaji ponujena po najvišjem odstotku znižanja.

Nove nakupovalne navade
Inšpekcija o razprodajah

Nekatere trgovine so zaradi razprodaj vrata odprle predčasno.

Vsaka objava o uvedbi razprodaje mora sicer vsebovati podatek o vrsti blaga, odstotku znižanja in času trajanja znižanja. Blago, ki je na razprodaji, pa mora biti označeno s ceno pred znižanjem in z znižano ceno. Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji.

Spoštovanje zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, zlasti, kar zadeva morebitno zavajajoče oglaševanje, bo sproti preverjala tržna inšpekcija.

Razprodaje zadnja leta slabše obiskane
Na tržnem inšpektoratu sicer opozarjajo, da morajo potrošniki pri morebitnem vračanju izdelkov vedeti, da so do zamenjave ali vračila plačane kupnine upravičeni le če se izkaže, da je šlo za blago z napako, ne pa če si je kupec preprosto premislil, ugotovil, da mu izdelek ni všeč in podobno. Izjema je le primer, ko je prodajalec to obljubljal.

Obisk zimskih razprodaj sicer iz leta v leto pada, za kar so "krivi" zlasti decembrski popusti.

Pri razprodajah mora biti obvezno naveden čas trajanja razprodaje ter odstotek znižanja. Pravilno mora biti označena tudi razprodajana cena, in sicer mora biti najprej jasno napisana stara in nato jasno tudi nova cena. Če za popust velja razpon, potem mora biti vsaj četrtina blaga na razprodaji ponujena po najvišjem odstotku znižanja.

Nove nakupovalne navade
Inšpekcija o razprodajah