Nekatere trgovine so zaradi razprodaj vrata odprle predčasno.
Vsaka objava o uvedbi razprodaje mora sicer vsebovati podatek o vrsti blaga, odstotku znižanja in času trajanja znižanja. Blago, ki je na razprodaji, pa mora biti označeno s ceno pred znižanjem in z znižano ceno. Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji.
Spoštovanje zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, zlasti, kar zadeva morebitno zavajajoče oglaševanje, bo sproti preverjala tržna inšpekcija.
Preberite tudi:
Razprodaje zadnja leta slabše obiskane
Na tržnem inšpektoratu sicer opozarjajo, da morajo potrošniki pri morebitnem vračanju izdelkov vedeti, da so do zamenjave ali vračila plačane kupnine upravičeni le če se izkaže, da je šlo za blago z napako, ne pa če si je kupec preprosto premislil, ugotovil, da mu izdelek ni všeč in podobno. Izjema je le primer, ko je prodajalec to obljubljal.
Obisk zimskih razprodaj sicer iz leta v leto pada, za kar so "krivi" zlasti decembrski popusti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje