Na odseku med Divačo in Črnim Kalom je rok za dokončanje del 40 mesecev, na odseku med Črnim Kalom in Koprom pa 36 mesecev, je v izjavi za javnost spomnil generalni direktor 2TDK-ja Pavle Hevka. "Zagotavljam, da roki niso ogroženi. Leta 2026 se bomo vozili po drugem tiru," je dejal. Nekoliko več skrbi podjetju 2TDK po Hevkovih besedah sicer povzroča drugi, kraški odsek. V popisu imajo po njegovih besedah predvidenih več kot 100 kraških pojavov, predvidevajo, da zato večjih presenečenj ne bo.
Delo bo odslej naprej potekalo v dveh oziroma treh izmenah vse dni v tednu 24 ur na dan. "Trenutno imamo na gradbišču približno 70 turških in 20 bosanskih delavcev. Ob tem imamo še 35 inženirjev in tehnologov ter drugega osebja," je za Televizijo Slovenija dejal predstavnik družbe Yapi Merkezi Bahadir Oral. Kot je poročal novinar Edi Mavsar, so nekaj težav doslej imeli z delovnimi dovoljenji, a se stanje izboljšuje. V kratkem upajo, bodo lahko število delavcev podvojili. Vrtanje predorov bo v nadaljevanju potekalo na kar 14 lokacijah hkrati, gradbinci pa bodo v prihodnjih dveh letih navrtali za 37 kilometrov predorov.
Dela na drugem tiru izvaja konzorcij družb Kolektor CPG, Yapi Merkezi in Özaltin. Omenjeni konzorcij je z družbo 2TDK pogodbo podpisal maja, najprej 403,6 milijona evrov vredno pogodbo za odsek med Divačo in Črnim Kalom, kmalu za tem pa še 224,7 milijona evrov vredno pogodbo za dela med Črnim Kalom in Koprom.
Tudi na drugih predorih potekajo priprave za začetek izkopa. V kratkem ga bodo začeli na predoru T8, je napovedal Hevka. "Nekatere roke prehitevamo, na nekaterih malenkost zamujamo, ampak verjamem v izvajalce, ki so kakovostni, da bo vse v roku," je dejal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje