Pivovarna Union je mednarodni javni poziv za zbiranje neobvezujočih izjav o zanimanju za nakup skupno 93,7-odstotnega deleža Fructala objavila 18. februarja. Izjave o zanimanju za nakup 2.348.470 delnic so zbirali danes do 12. ure.
Kot so sporočili iz Pivovarne Laško, izražen interes potencialnih vlagateljev potrjuje, da je Fructal znotraj svoje panoge eno izmed vodilnih podjetij v regiji. Ob tem navajajo, da zaradi pogodbenih določil o zaupnosti procesa prodaje za zdaj javnosti ne bodo posredovali podrobnejših informacij.
Dodajajo, da bo Pivovarna Union v prihodnjih tednih nadaljevala postopek prodaje ajdovskega proizvajalca sadnih sokov. Trenutno pripravljajo informacijski memorandum, ki ga bodo prejeli zainteresirani vlagatelji in na njegovi podlagi pripravili svoje nezavezujoče ponudbe. TV Slovenija je pred dnevi poročala, da je med interesenti za nakup Fructala tudi italijanski San Benedetto, vendar je italijanska družba pozneje to za časnik Delo zanikala. Zagotovo pa je med interesenti občina Ajdovščina.
Poljšak: En partner je, iščemo še enega
Nezavezujočo ponudbo za odkup Fructala so oddali tudi v lokalni skupnosti. Ta namera postopek voditi prek posebnega konzorcija. "Mi delamo bolj na tem, da dobimo enega primernega strateškega partnerja," pravi ajdovski župan Marjan Poljšak in dodaja, da se je interesent iz mednarodnega okolja živilske industrije že oglasil. "Njegov predstavnik je prišel, niso prišli direktno ti možni strateški partnerji. Če upoštevaš, da govori resnico in če mu zaupaš, potem bi bil dobra rešitev. Iščemo pa še enega."
Prihodnji teden sestanek s sindikalisti
Odločitev o prodaji Fructala je v rokah tako bank oziroma države kot največje lastnice Nove Ljubljanske banke, meni župan Poljšak, ki ne verjame, da bi z morebitno prodajo ajdovska družba ostala v večinski slovenski lasti. Na občini preučujejo različne možnosti za izvedbo nakupa. V konzorcij bi radi poleg strateških partnerjev povabili tudi zaposlene, nekdanje zaposlene in upokojence Fructala. Za prihodnji teden že pripravljajo sestanek s svetom delavcev in sindikalisti v Fructalu.
Zorko: S Fructalom previdno
"Gotovo je cena zelo pomembna, ni pa edina - ostajata tudi strategija in razmišljanje. Fructal je pomembna blagovna znamka in z njo je treba zelo previdno ravnati," pa odgovarja prvi mož Pivovarne Laško Dušan Zorko in poudarja, da je posojilo, ki jim ga je te dni odobril konzorcij bank, namenjeno reševanju likvidnostnih težav obeh pivovarn ter ne vpliva na dezinvestiranje in strategijo skupine pri prodaji Fructala.
Zorko je za časopis Večer dejal, da ne držijo informacije, da je kupec Fructala že izbran, še manj, da so se pri 40 milijonih evrov nehali pogajati. "Če bi bilo slednje res, bi nas lahko vsak delničar Pivovarne Laško tožil. Tovrstne preuranjene in zavajajoče informacije po nepotrebnem vznemirjajo lokalno in širšo javnost," je sklenil.
Fructal v matični družbi zaposluje okrog 400 ljudi, v celotni skupini Fructal pa je zaposlenih okrog 500 ljudi. Leta 2009 je ustvaril 56 milijonov evrov prihodkov in 11 milijonov evrov izgube.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje