"Pomembno je, da se kupci nakupov, še zlasti večjih, lotijo premišljeno, in ne impulzivno. Prodajalci želijo izdelek na vsak način prodati, zato so izurjeni v tem, da kupca poskušajo na liniji zadržati čim dlje," so navedli. Taktike, da je ugodna ponudba veljavna le kratek čas, so skoraj vedno taktike za prisilo v nakup.
V primeru prodaje od vrat do vrat je po njihovih navedbah potrebna še večja previdnost. "Prodajalcev ne spuščajte v svoj dom, še posebej ne, če ste sami," v ZPS svetujejo starejšim. Sporočite jim, da si želite vzeti čas za premislek in posvetovanje z bližnjimi, dodajajo.
Pri telefonski prodaji, prodaji na domu in pri prodaji na izletu gre za pogodbe, ki so sklenjene na daljavo oziroma zunaj poslovnih prostorov. Zanje zato veljajo posebna pravila. "Med drugim imate pravico do odstopa od prodajne pogodbe v roku 14 dni od dobave izdelka, kar storite pisno," so poudarili.
Potrošnike so znova opozorili na spletno stran Vem več, na kateri lahko brezplačno spremljajo aktualne in koristne nasvete.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje