V tem čas je namreč Mercedes dobil kar 102 dirki od 138 (skoraj tri četrtine), glavnino preostanka pa sta si razdelila Ferrari in Red Bull (oba sta dobila po 17 dirk). Čeprav je tudi uvod letošnje sezone v Bahrajnu pripadel serijskemu prvaku Lewisu Hamiltonu in Mercedesu, pa sta nastop Maxa Verstappna in hitrost Red Bulla tisto, kar daje upanje navijačem rdečih bikov in tistim, ki si želijo malo bolj napeto in negotovo sezono.
Verstappen je bil namreč na vseh štirih preizkušnjah s štoparico (vseh treningih in kvalifikacijah) prepričljivo hitrejši od sedemkratnega svetovnega prvaka. Nizozemec je dobil prav vse teste, njegova povprečna prednost pred Hamiltonom pa je znašala skoraj pol sekunde.
Mercedesu je bilo najbrž takoj jasno, da bo potreboval nekaj posebnega, če želi do 116. zmage med elito. Tako se je zatekel k malce bolj tvegani taktiki hitrejšega postanka Hamiltona, s čimer je Britanec lahko začasno prevzel vodstvo. A potreboval je tudi kanček sreče. Verstappen je imel ob koncu dirke precej manj obrabljene pnevmatike, s čimer je še pred koncem dirke stopil zaostanek in se vrnil v boj za zmago.
V zloglasnem četrtem zavoju je Hamiltona tudi prehitel, a pri tem zapeljal s steze, s čimer je tekmeca prehitel na nepravilen način in zato Britanca znova spustil pred seboj. V tistem trenutku so dirkača do cilja ločili le dobri trije krogi. Dilema je bila v resnici precej velika in se je o njej po dirki (pre)malo govorilo. Verstappen vodstva lahko tudi ne bi vrnil, zaradi česar bi bil najverjetneje po dirki kaznovan s petimi sekundami kazenskega pribitka. Seveda obstaja veliko vprašanje, ali bi mu uspelo v tako malo odmerjenih kilometrih nabrati dovoljšno prednost za 11. zmago v kraljici bencinskih športov. Glede na čase v prejšnjih krogih je odgovor najbrž negativen.
Vodstvo Red Bulla se je odločilo za ponoven napad, a Verstappen prave priložnosti ni več dobil. Odločitev se Red Bullu torej ni splačala, na drugi strani pa se Mercedesu tveganje je. Serijski prvaki so imeli na voljo še eno rezervno različico, ki bi jim lahko olajšala pot do zmage − Valtteri Bottas bi lahko zadrževal Verstappna, a se to zaradi napake pri drugem postanku v boksih ni zgodilo.
Sezona se je šele komaj začela, letošnja bo res maratonska. Če bo organizatorjem res uspelo izpeljati prav vse načrtovane dirke, bomo videli rekordnih 23 preizkušenj. Po videnem v Sahirju ne gre pričakovati pestrosti in nepredvidljivosti v lovu na zmage, a že razširitev nabora potencialnih kandidatov na dve različni ekipi je nekaj, kar ljubitelje tega športa lahko (raz)veseli.
Obvestilo uredništva:
Mnenje avtorice oziroma avtorja ne odraža nujno stališč uredništev RTV Slovenija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje