Občasno hočejo Radio Študent narediti bolj 'komercialen'. Pa se RŠ-ovci uprejo. Smiselno. Zakaj naj bi še RŠ postal tak kot 30 drugih radijskih postaj v Sloveniji? Ali ni to butasto? Občasno slišimo o 'željah', da bi tudi Tretji program Radia Slovenija postal bolj 'komercialen'. Torej naj bi Tretji program postal tak kot RŠ, ta pa tak kot 30 'običajnih' radijskih postaj po Sloveniji. Vsi isti, vsi enaki, vsi konkurenčni!
Na pumpah prodajajo zelenjavo, poleg tega tam že dolgo časa lahko opravite soliden šoping. Pošte gredo v smeri večje 'konkurenčnosti': tudi tam zdaj lahko že marsikaj kupite. V šoping centrih so banke, pošte, seveda tam lahko nakupujete. Televizije imajo spletne strani, časopisi na spletu imajo video, 'televizijske' oddelke. Radio na spletu je tak kot televizija, ki je taka kot časopis.
Na Amazonu lahko kupite vse, tudi zelenjavo, snemajo nadaljevanke.
Vsepovsod lahko kupite in počnete vse, saj je vsepovsod vse isto.
Hodim po cesti, gledam prometne znake, plakate, grafite, berem časopise, buljim v ekrane. Potem grem v MSUM in gledam kramo istega vizualnega reda (opremljeno s kon-tekstom).
Direktor britanskega muzeja Tate Modern Chris Dercon ugotavlja, da samo 14 odstotkov obiskovalcev v Tate prihaja po estetsko izkušnjo. Vse druge bolj zanima 'znanje' (Kaj hudiča je to?) in 'družbeno življenje' (?). Beremo v Delu.
Kot sem že zapisal; večine ljudi, celo večino strokovnjakov za umetnost, umetnost v resnici sploh ne zanima. Jih pač bolj zanimata šoping in politika, ki ga/jo lahko opravijo na 100000000 šoping placih po svetu in na netu. Kaj nas briga... O, pa nas mora brigati. Vidite, Dercon bo Tate prilagodil tistim, ki jih umetnost ne zanima. V Tatu bodo imeli šoping, pa neki 'community center' bodo imeli, pa še kaj. Tate TV že imajo. Hej, zakaj ne bi imeli še Tate pošte pa Tate banke.
Lahko si predstavljamo, da bo Tate po prenovi videti kot šoping center (z oddelki, kjer bodo še vedno prikazovali umetnost). Bodo imeli oddelke z 'umetnostjo' tudi po drugih šoping centrih.
No, pa saj je vseeno. Umetnost mainstreama je enolična, dolgočasna in trivialna. Le oglejte si kakšen 'bienale'. O umetnosti prihodnosti sem pa tudi že pisal: še več istega. Vsepovsod bodo vsi umetniki vse mislili in počeli enako, vse bo še naprej enolično, neopazno in banalno.
PS @Grinta, 6350: Sisovo pisanje je pojmovno zmedeno, zato smiselna debata z njim ni mogoča. Sicer pa; če je to vse, kar nasprotna stran zmore, sem vsaj jaz izjemno zadovoljen.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje