Predstavo bodo premierno uprizorili drevi ob 20. uri, sledile bodo štiri septembrske ponovitve.
Besedilo enodejanke, ki ga je prevedel Srečko Fišer, je torej apokaliptično, pri čemer je režiser Diego de Brea apokalipso definiral kot človekov občutek nemoči. "A ravno sredi te tragičnosti se skriva tudi komika, ki smo ji želeli slediti v tej tragikomediji," je pojasnil.
Sugestivna podoba tranzicije v onostranstvo
Po njegovih besedah predstava obenem podaja sugestivno podobo človekovega prehajanja oziroma njegove tranzicije v onostranstvo. V takšnem okolju so liki zelo pristni, saj so zmožni podati tudi iskreno izjavo, ki ni obremenjena s komentarjem, kar v vsakdanjem življenju po njegovem mnenju vedno je.
"Na tem svetu torej Beckettov junak nima ničesar, razen zavedanja lastnega niča – že golo naključje mu lahko vzame vse. Ima pa še moč, da reče 'Jaz'. Z nogami v blatu in z nikoli doseženim nebom potuje svojemu neizbežnemu samouničenju naproti," je režiser zapisal ob predstavi.
Jurij Zrnec, ki igra v Koncu igre, je dejal, da gre za zelo natančno predstavo, ki ne prenese balasta in je kot taka težka za igralce, ki so sicer vajeni oblagati in opravičevati svoje like z navlako. Ob Zrnecu nastopajo še Matija Rozman, Veronika Drolc in Igor Samobor v alternaciji z Gregorjem Bakovićem.
Za dramaturgijo predstave je poskrbela Mojca Kranjc, Blagoj Micevski za kostumografijo, za scenografijo pa de Brea.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje