Fundacija si želi očitno izboljšati ugled v javnosti, saj so njeni vodje najeli slovito britansko oglaševalsko agencijo M & C Saatchi, da bi na novo oblikovala "blagovno znamko" Gettyjevih muzejev in galerij. Agencija, ki svoje oglase predstavlja kot primere "brutalnega in preprostega mišljenja", je že predstavila prvi plakat. Plakat, ki bo "krasil" ulice Los Angelesa, je konglomerat likovnega dela, na katerem je P. P. Rubens naslikal lov na divje svinje, in naslovov iz tabloidov. Do jeseni naj bi se pojavilo še več plakatov.
Afere ne moreš pospraviti pod odejoTudi če bodo plakati še tako domiselni, je težko verjeti, da bodo ljudje hitro pozabili na afero, ki jo je sicer menda bolj ali manj zakuhala le nekdanja kuratorka muzeja Getty v Malibuju v Kaliforniji, Marion True. Ta je sicer zanikala, da bi muzej oskrbovala z umetninami, ki so bile nezakonito odnešene iz Italije, ki sicer prepoveduje odvoz areheoloških najdb, odkritih na njenem državnem ozemlju, iz države. A dokazov je bilo preveč. Muzej se skuša iz 'godlje' izmazati z vračanjem umetnin - prvi dve sta že odpotovali v Grčijo -, a številni ljudje dvomijo, da je za vsem stala le Truejeva.
Kljub vsemu je pričakovati, da navdušenci nad lepimi umetnostmi in turisti tudi v prihodnje ne bodo 'ignorirali' muzeja. Ustanova, ki jo je leta 1974 ustanovil bogati industrialec Jean Paul Getty, namreč slovi kot ena bolje' založenih' ameriških muzejskih ustanov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje