
Konstrukcijska in oblikovna rešitev mostu, ki je dolg 969 metrov, ima šest prometnih pasov, dvotirni promet in dva pasova za pešce, sledi ekološkim smernicam gradnje mostov, zato premošča most reko z eno samo podporo.
Viktor Markelj in Peter Gabrijelčič sta z inovativnim projektom zmagala na mednarodnem konstruktorsko-arhitekturnem natečaju leta 2005. Kot poudarjata, prispevek Slovenije in slovenskega znanja pri realizaciji tega objekta ni naključje, ampak rezultat dvajsetletnih izkušenj pri gradnji slovenskega avtocestnega križa.
Sprva je bilo v mednarodnem konzorciju, ki je prevzel gradnjo mostu, tudi slovensko
gradbeno podjetje SCT, vendar so zaradi plačilne nesposobnosti sodelovanje z njim prekinili. Dela, ki bi jih moral opraviti SCT, so zatem prevzeli v ajdovskem Primorju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje