Festival je potekal pod geslom Nove vizije. Foto:
Festival je potekal pod geslom Nove vizije. Foto:
Doma sta ostala dva srebrna bobna.
Najboljši TV-oglas je nastal v Latviji.
Mesto, v katerem se je ura ustavila? Foto: RTV SLO

Zlato vrtnico na portoroškem oglaševalskem festivalu podeljujejo za najboljšo agencijo t. i. Nove Evrope. Agencija je nagrado dobila za najvišji seštevek točk, ki so si jih njeni oglasi prejeli z visokimi uvrstitvami v posameznih sekcijah. Ob sklepu festivala so podelili tudi najpomembnejše nagrade, in sicer za dela s področij tiskanih oglasov in plakatov ter televizijskih in radijskih oglasov.

Manj uspešno kot pretekla leta
Kljub temu, da je bilo med prijavljenimi deli največ slovenskih, med dobitniki najprestižnejših nagrad domačih oglaševalcev ni, najboljša domača agencija je Mayer McCann, ki se je skupno uvrstila na enajsto mesto. Sicer so slovenski oglaševalci prejeli tudi dve nagradi srebrni boben, z njima sta se okitili agenciji Futro in Mayer McCann.

Zlate bobne so prejeli ...
Med TV-oglasi je festivalsko žirijo prepričala serija štirih oglasnih spotov za bančne kartice, ki so jo zasnovali oglaševalci v Latviji, in je po mnenju žirije popolnoma primerljiva s sorodnimi izdelki po vsem svetu. Za to serijo spotov je latvijska oglaševalska agencija Zoom prejela tudi nagrado new moment. Najboljši tiskani oglas pa so naredili oglaševalci iz Češke (Kaspen), ki so nagrado prejeli za serijo treh oglasov Superheroes, s katero so oglaševali znano znamko piva. Nagrad v sekciji radijskih oglasov pa niso podelili.

Ura v Piranu zaostaja?
Letošnji festival Zlati boben je na Obali potekal dvanajstič, na njem je sodelovalo 1.500 udeležencev, strokovna žirija pa je v presojo dobila 2.483 del. Tudi po sklepu festivala pa si bo na Tartinijevem trgu v Piranu mogoče ogledati 24 najboljših idej za nov oglas mesta Piran. Med njimi bo tudi zmagovalni projekt poljskega oglaševalca, ki je prepričal s sloganom Naša ura zaostaja 600 let.