Lars von Trier s svojimi deli tako v kritiških krogih kot med gledalci vselej vzbudi veliko zanimanja. Nekateri kritiki njegova dela predstavljajo kot filmske mejnike, drugi so vedno znova ogorčeni, a kljub vsemu komaj čakajo, česa se bo von Trier lotil v prihodnje.Foto: EPA
Lars von Trier s svojimi deli tako v kritiških krogih kot med gledalci vselej vzbudi veliko zanimanja. Nekateri kritiki njegova dela predstavljajo kot filmske mejnike, drugi so vedno znova ogorčeni, a kljub vsemu komaj čakajo, česa se bo von Trier lotil v prihodnje.Foto: EPA
Sorodna novica Lars von Trier ima parkinsonovo bolezen, kljub temu dokončuje serijo Kraljestvo

68-letni Von Trier je naveden tudi kot scenarist celovečerca, ki ga producira Zentropa. Trier je produkcijsko hišo soustanovil leta 1992. Več podrobnosti o projektu za zdaj še ni znanih.

Julija je sicer švedski igralec Stellan Skarsgard, ki je zaigral v več njegovih filmih, za spletni medij Taxidrivers povedal, da von Trier svoj novi film pripravlja "od doma".

"Še nekaj spodobnih filmov"
After bo von Trierjev 15. celovečerni film. V Københavnu rojeni režiser je lani v zdaj že izbrisani objavi na Instagramu zapisal, da "ima z nekaj sreče v sebi še par spodobnih filmov".

Von Trier se v preteklosti nikoli ni izogibal polemikam. Leta 2011 so ga na filmskem festivalu v Cannesu uradno označili kot "persono non grata", potem ko je na novinarski konferenci za film Melanholija v šali dejal, da bi lahko simpatiziral s Hitlerjem. Njegov film je sicer ostal v tekmovalnem programu in Kirsten Dunst je prejela nagrado za najboljšo igralko. Pozneje se je za komentar opravičil.

Von Trier s svojimi filmi že od Evropske trilogije naprej navdušuje, šokira, preseneča in provocira. Med njegovimi najbolj znanimi filmskimi stvaritvami so Evropa, Lom valov, Idioti, Plesalka v temi, za katero je leta 2000 na filmskem festivalu v Cannesu prejel zlato palmo, Dogville in Nimfomanka.

Leta 1995 je s Thomasom Vinterbergom spisal manifest za razvoj filmskega gibanja Dogma 95. Z njim sta pozivala k vrnitvi k nedolžnosti filmskega ustvarjanja. Med drugim je promoviral snemanje "iz roke" ter prepoved časovnih in geografskih odtujitev. Po principu dogme je sicer von Trier posnel le film Idioti (1998).