Predpremierni večer je dvorano velenjskega Kina kar dvakrat zapolnil. Zanimanje za ogled je bilo veliko in tudi prvi odzivi pozitivni. Matej Nahtigal je zgodbo za svoj prvenec našel v istoimenskem romanu Zorana Benčiča, sicer pevca zdaj že razpadle velenjske skupine Res Nullius, ki pa je za to priložnost še enkrat družila moči in v sodelovanju z mladim velenjskim skladateljem Primožem Benkom napisala filmsko glasbo. Film je praktično gverilski projekt, ki ga je do uresničitve pripeljala zavidanja vredna predanost celotne ekipe. Film, ki je nastal v neodvisni produkciji, kar pomeni, da so sredstva za snemanje zbirali sami (v produkciji Lignita filma), od Vibe filma so si izposodili tehnično opremo, iz fundusa RTV Slovenija pa kostume.
Več o filmu:
Prvi slovenski film noir v velenjskem "breznu greha"
Zgodba filma sledi Roku Osterbergu, ki se po štirih letih vrne domov, da bi raziskal umor mlajšega brata Maksa. Rok, ki je v nekaj dneh ostal brez dveh najbližjih mu oseb - ob bratu je izgubil tudi mater, za katero je bila izguba sina prehuda -, najde pomoč le pri inšpektorju Kramerju. Odstiranje sledi za storilcem hladnokrvnega umora protagonista potegne v neusmiljeno igro za moč med vplivno politiko, lokalno mafijsko družbo in nemočno policijo.
Psi brezčasja so delo, ki iskrivo poseže v pripovedne konvencije žanra in njegov imaginarij prilagodi realnemu družbenemu okolju ter nam ne nazadnje pokaže, da je tudi izven utečenih institucionalnih okvirjev moč obdržati visoke profesionalne standarde," je o filmu, ki ga bodo 5. novembra premierno predstavili še v ljubljanskem Kinu Šiška, zapisala žirija združenja slovenskih kritikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje