Lovec na demone Tanjiro Kamado. Foto: Imdb/zajem zaslona
Lovec na demone Tanjiro Kamado. Foto: Imdb/zajem zaslona

Na vrh lestvice filmov, ki so na japonskem prinesli največ denarja, se je tako zavihtel anime film o najstniku, ki lovi in obglavlja demone, so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP sporočili iz produkcijske hiše Aniplex. Anime film z junakom Demonom Slayerjem in angleškim naslovom Mugen Train temelji na priljubljeni manga in anime seriji Demon Slayer, od oktobra pa je v japonske blagajne prinesel skoraj 257 milijonov evrov, je povedala predstavnica predstavnica Aniplexa.

Zgodba se začne z najstnikom po imenu Tanjiro Kamado, čigar življenje se za vedno spremeni, ko demoni umorijo njegovo družino. Preživita zgolj on in njegova sestra Nezuko, ki se sama počasi začne spreminjati v demona. Tanjiro se odloči, da bo postal uničevalec demonov in tako maščeval svojo družino, hkrati pa pozdravil in zle usode rešil sestro. Njegov lov na demone je v kinematografih do sedaj spremljalo že 24 milijonov gledalcev.

Demon Slayer je iz prestola najbolj uspešnega japonskega filma vrgel fantazijsko klasiko Čudežno potovanje (2001) legendarnega Studia Ghibli, ki je v filmske blagajne prinesla dobrih 250 milijonov evrov.

Do prvega mesta med filmskimi zaslužkarji je Demon Slayerju pomagalo dejstvo, da Japonska ni posegla po strogih koronaukrepih in zaprla kino dvoran. Foto: Reuters
Do prvega mesta med filmskimi zaslužkarji je Demon Slayerju pomagalo dejstvo, da Japonska ni posegla po strogih koronaukrepih in zaprla kino dvoran. Foto: Reuters

Japonska kinematografov ni zaprla

Prvo mesto je Demon Slayerju prineslo tudi dejstvo, da so kinematografi po večini ostali odprti, saj Japonska ni posegala po strogih koronavirusnih ukrepih. Kot navaja AFP, pandemija covida-19 na Japonskem ni doživela velikega izbruha, čeprav število okuženih v zadnjih tednih narašča. Do zdaj je v državi umrlo okoli 3200 ljudi.

Čeprav oblasti spodbujajo državljane, naj se izogibajo množicam, kar je ustavilo večino drugih velikih razvedrilnih dogodkov, je k številčnemu ogledu Demon Slayerja pripomogla sofisticirana kampanja, ki je vključevala sodelovanje trgovin, restavracij in znanih igralcev, ki so likom posodili glasove.

Celotna serija Demon Slayer naj bi japonski ekonomiji doprinesla 2,1 milijarde evrov, je ocenila neka raziskovalna ustanova. Uspeh anime filma je tako ena redkih svetlih točk v zaradi koronakrize slabotni japonski ekonomiji.

Demon Slayer je že na ogled tudi drugje po Aziji, evropske in ameriške premiere pa bodo sledile prihodnje leto, še navaja AFP.