Do 27. oktobra bodo na ogled plakati Liffa, ki so jih od 11. izdaje festivala zasnovali različni oblikovalci, večinoma stalni sodelavci Cankarjevega doma.
Liffov logotip je pred 23 leti oblikovala Maja Gspan Vavpetič, kreativna vodja oblikovanja v Cankarjevem domu. Ta ključni vizualni predstavnik Liffa je bil odtlej vsakič likovno reinterpretiran. Vsako jesen zrcali prepoznavnost in obenem vabi in opozarja, da je znova čas za Ljubljanski mednarodni filmski festival, so zapisali v Cankarjevem domu.
Po besedah Maje Gspan Vavpetič je logotip Ljubljanskega mednarodnega filmskega festivala – Liffe akronim, pomensko oblikovan kot Life z obrnjeno črko f, ki zastopa film. Simbolično pomeni odsev življenja na filmu, so njene besede povzeli v CD-ju.
Logotip od svojega nastanka leta 1999 pripada Cankarjevemu domu kot blagovna znamka kulturnoumetniškega programa z največ obiskovalci letno. Filmski festival po podatkih največjega kulturnega hrama namreč obišče od 40.000 do 50.000 ljubiteljev filma.
Zgodba o uspehu
Pri oblikovanju logotipa so pozneje poleg Maje Gspan Vavpetič, ki se je pod njim samostojno podpisala še več let, sodelovali še Jernej Stritar, dvakrat sam in enkrat v tandemu z ilustratorjem Urhom Sobočanom, Mojca Vanelli, Edin Alibešter ter Peter Gedei leta 2010 v tandemu z Majo Gspan Vavpetič.
Liffe je zgodba o uspehu, so zapisali v CD-ju in kot razlog navedli, da "že 33 let teši lakoto po dobrem filmu". Z leti je postal sinonim za kakovosten umetniški film in navdihujoče filmsko druženje, ki "odpira vrata v presunljive življenjske zgodbe, ki jih junaki filmov doživljajo v najrazličnejših kulturah sveta in socialnih okoljih, s katerimi morda nimamo neposrednega stika".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje