Metod Pevec, Babičev nagrajenec za režijo dokumentarnega filma, tako erotični naboj izpostavlja kot pogoj za dober film: "Film je predvsem erotična zadeva in če ni tega elementarnega vznemirjenja, je težko priti do dobrega izdelka. Erotika prinaša vznemirjenost, ta vznemirjenost se naveže na ambiciozni angažma, na tega pa se navežejo drugi sodelavci. Iz tega nastane val dobre energije in na ta način se največkrat posnamejo dobri filmi."
Erotični naboj v jezuitski cerkviIzvori tega erotičnega naboja so zelo raznovrstni. Enega obravanava ravno Pevčev dokumentarec Film pred oltarjem. To je prostor, v katerem nastaja film. Čeprav prvotno ni bil namenjen filmu, je v starem studiu Viba filma vladal poseben duh, ki je bil tudi izvor navdiha. Tam je bilo zato tudi prijetno ustvarjati; za večino bolj kot v novih in bleščečih Vibinih prostorih. V besedah Metoda Pevca: "V stari Vibi je bilo 50 let filmskega duha, v njej so ljudje delali 50 let in vse to se je čutilo. Prostori imajo tudi svojo dušo. Ta je imel sicer nekoliko perverzno, predvsem pa ambivalentno dušo, ker je imel v sebi svojo prikrito sakralno in svojo filmsko dimenzijo. Ampak nam ostaja upanje, da si jo bo nova bajta, ki je zaenkrat še železno-betonska in še ne more imeti dosti duše, še nabrala. Mi pa smo tisti, ki jo bomo morali vdihniti."
Čustva so se skrivala tudi nekje v ozadju filma Rex - kraljevsko ime, ladje usodno znamenje. Vez med scenaristom Edvardom Žitnikom in predmetom obravnave - ladjo Rex - je bila Žitnikova žena. Ta namreč prihaja s Primorske, kjer o Rexu še vedno kroži veliko legend.
Polona Balantič
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje