To je mnenje Kenjija Nakamure, izvršnega direktorja Disneyjevega marketinga za Japonsko. Pomembno ni le to, da hollywoodski filmi na Japonskem ustvarijo med 10 in 15 odstotkov svojega zaslužka. Pomembna je tudi znamenita evforičnost japonskih oboževalcev, ki nikoli ne "zatajijo". Vedno se derejo kot nori in lazijo za zvezdniki, kot bi bili za to plačani.
Poštenje na Japonskem še vedno nekaj veljaPomembna pa ni le dovzetnost Japoncev - še bolj pa mladih Japonk - za odkrito izražanje očaranosti nad hollywoodskimi zvezdniki. Ravno toliko velja pregovorna japonska poštenost. Na Japonskem je menda zelo malo piratstva. Večina prebivalstva je še vedno pripravljena odšteti nekaj novcev za ogled kinopredstave ali za nakup DVD-ja, zato pa so tudi zaslužki filmskih studiev v državi tako veliki.
Letos bo Japonska vsaj še dvakrat v središču pozornosti. Tam bosta veliki predstavitvi petega Harryja Potterja (Harry Potter - Feniksov red) in nove edicije iz serije Umri pokončno; film Live Free or Die Hard (Živi svobodno ali umri pokončno) naj bi prinesel novo potrditev, da je Bruce Willis še vedno pravi "kerlc" in odlična izbira za glavnega junaka akcijskih filmov.
Test sprejemljivosti japonskega občinsta opravljen
Test, ali je japonsko občinstvo še tako zanesljivo, je bil letos že opravljen. Dvakrat. Prvič je bilo to ob premieri tretjega Spidermana, drugič pred dobrim tednom dni, ko je v Tokio pripotovala gusarska posadka režiserja Gora Verbinskega in njegovega "prvega moža" igralca Johnnyja Deppa. Za najbolj megalomanski pa še vedno veljata predstavi, ki so ju uprizorili ob premierah dveh filmov, v katerih je v glavni vlogi nastopil Tom Cruise. To sta bila filma Vojna svetov in Misija: Nemogoče 3.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje