Raziskava je pokazala, da slovenski otroci še vedno gledajo risanko. Foto: Reuters
Raziskava je pokazala, da slovenski otroci še vedno gledajo risanko. Foto: Reuters
TV Slovenija bo odziv gledalcev na novi termin večerne risanke preverila še z anketo med starši.

Primerjava gledanosti večerne risanke v 17 dnevih pred spremembo in v 17 dnevih po spremembi termina risanke, za katero je bil vzrok uvedba dnevne slovenske nadaljevanke, je pokazala, da se je gledanost risanke celo povečala. Povprečna gledanost v ciljni starostni skupini otrok, starih med 4 in 9 leti, se je v novem terminu povečala za 1,6 odstotka ali za 1.600 otrok oziroma za 8-odstotni delež (Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost 4 - 9 let).



Privajanje na nov dnevni ritem
Za anketo med starši, ki bo dopolnila rezultate gledanosti, se je TV Slovenija med drugim odločila tudi po sestanku z Gašperjem Mramorjem, pobudnikom in predstavnikom podpisnikov spletne peticije Daj risanko nazaj. Mramor je namreč kot poglavitni argument zahteve po vrnitvi risank v stari termin navedel prepričanje, da je sprememba termina posegla v ustaljene navade in življenjski ritem številnih slovenskih družin z majhnimi otroki. Vodstvo TV Slovenija je tudi na tem srečanju poudarilo, da je bila sprememba uvedena z namenom povečanja gledanosti termina med 18. in 19. uro in s hkratnim upoštevanjem, da ob tej spremembi TV Slovenija ne bo izgubila mladih oziroma najmlajših gledalcev.

C. R.