Pri Disneyju so se osvajanja kitajskega trga lotili zelo resno. Foto:
Pri Disneyju so se osvajanja kitajskega trga lotili zelo resno. Foto:
Ubila bom Billa
Z animiranjem čarobne zelenjave se ubadajo v hongkonškem studiu, ki je s posebnimi učinki oskrbel že Tarantinov film Ubila bom Billa.

To se bo zgodilo to poletje, ko bo Disney predstavil svoj nov igrano-animirani film The Magic Gourd (Čarobna buča). Disneyjeva koprodukcija s kitajskim filmskim studiem v državni lasti je priredba romana kitajskega pisatelja Žanga Tianjija. To je zgodba o dečku, ki odkrije posebno bučo, ki izpolnjuje želje.



Načrtno prodiranje na Kitajsko
Tokratni Disneyjev projekt je del strategije vedno večjega kitajskega filmskega trga. Strategija ni nova. Družba Disney je v 25 kitajskih mestih odprla že kar okoli 4.200 trgovin, v katerih prodajajo DVD-je, knjige ter druge izdelke, povezane s tradicionalnimi in novejšimi junaki Disneyjevih filmov. Disney obenem pripravlja poseben televizijski program, ki ga predvaja že na več kot 40 kitajskih televizijskih postajah. Da bi se še bolj približali kitajskim uporabnikom, so se pri Disneyju odločili, da bodo v "eter" poslali nekaj filmov z vsebino, ki gradi na kitajski tradiciji in kulturi. Kako uspešni bodo, bo znano že čez nekaj mesecev, ko bo na vrsti izračunavanje, komu je pripadel največji delež zaslužka v poletni sezoni lahkotnejših filmov.