Alice Sara Ott je nastopala v prestižnih koncertnih dvoranah in na festivalih v Evropi, na Japonskem in v ZDA. Pri trinajstih letih so jo na mednarodnem tekmovanju Hamamatsu International Piano Academy Competition razglasili za najobetavnejšo glasbenico, do danes pa je osvojila že številne nagrade. Foto: Esther Haase/Deutsche Grammophon.
Alice Sara Ott je nastopala v prestižnih koncertnih dvoranah in na festivalih v Evropi, na Japonskem in v ZDA. Pri trinajstih letih so jo na mednarodnem tekmovanju Hamamatsu International Piano Academy Competition razglasili za najobetavnejšo glasbenico, do danes pa je osvojila že številne nagrade. Foto: Esther Haase/Deutsche Grammophon.
Thomas Hengelbrock je muzikološki raziskovalec, programski nekonvencionalist in interpretacijski eksperimentator, iskan v osrednjih glasbenih ustanovah evropskih prestolnic, ki si je izkušnje nabiral pri glasbenikih, kot so (bili) Lutosławski, Kagel, Dorati in Harnoncourt, so zapisali v Cankarjevem domu. Foto: Karl Forster

Program zadnjega koncerta zlatega abonmaja obsega Haydnovo Simfonijo št. 70 v D-duru, Lizstov Koncert za klavir in orkester št. 1 v Es-duru in Beethovnovo Simfonijo št. 3 v Es-duru.
Mlada nemško-japonska pianistka Alice Sara Ott se je igranja na klavir začela učiti že pri štirih letih, pri trinajstih so jo na mednarodnem tekmovanju Hamamatsu International Piano Academy Competition razglasili za najbolj obetavno glasbenico, dve leti pozneje pa je kot najmlajša tekmovalka osvojila prvo nagrado na tekmovanju Silvio Bengali. Svoje znanje je razvijala na najboljših glasbenih univerzah in med drugim nastopala z Münchenskimi filharmoniki, londonskim in tokijskim simfoničnim orkestrom, z Dunajskimi simfoniki, Rotterdamskimi simfoniki in s Škotskim kraljevim narodnim orkestrom pod taktirko dirigenta Daniela Hardinga. Avgusta 2011 je prvič nastopila na največjem festivalu klasične glasbe, BBC Proms, skupaj s Švedskim kraljevim filharmoničnim orkestrom in Sakarijem Oramo.
Pred štirimi leti se je pridružila založbi Deutche Grammophon in posnela Lizstove 12 Études d'exécution transcendante ter pozneje album z vsemi valčki Frédérica Chopina. Za oba albuma je nagrajena po izbiri urednikov revij Classic FM in International Piano ter bila imenovana za mlado umetnico leta 2010 pri Klassik Echo. Avgusta 2011 je izdala album z Beethovnovimi sonatami za klavir.
Leta 1945 ustanovljeni Simfonični orkester Severnonemškega radia (NDR) izvaja zlasti dela klasično-romantičnega repertoarja in sodobna dela. Umetniško ga je izoblikoval Hans Schmidt-Isserstedt z uglednimi gostujočimi dirigenti, pomembno vlogo za orkester pa je odigral tudi dirigent Günter Wand, v času katerega so nastali številni posnetki, simfoniki pa so zasloveli kot vrhunski Brucknerjevi interpreti. Nov glasbeni zamah pa Simfoniki pričakujejo tudi od nove dvorane Labska filharmonija Hamburg, kjer bodo postali rezidenčni orkester.
Za sklepni koncert zlatega abonmaja bodo nastopili pod vodstvom Thomasa Hengelbrocka, ki se ob intenzivnem izvajanju sodobne glasbe posveča historično informirani izvajalski praksi glasbe 19. in 20. stoletja ter velja za enega vodilnih protagonistov Baden-Badenskega festivala ter gostujoči dirigent Münchenskih filharmonikov in Orkestra Bavarskega radia.