Foto:
Foto:

Vollenweider, ki je s štiričlansko spremljevalno zasedbo nastopil v dvorani Union, je ljubljanskemu občinstvu predstavil obsežen repertoar, v katerem niso manjkale njegove največje uspešnice, ki jih je od začetka osemdesetih nanizal kar lepo število.

Kot Vanesa Mae, le da s harfo
Švicarski virtuoz je v svetu harfe naredil podobno revolucijo kot violinistka Vanesa Mae. Da bi namreč harfo približal sodobnemu poslušalcu in povečal možnosti njene uporabe, je vilinski inštrument elektrificiral in ji dal novo razsežnost v tonaliteti. To mu je tudi omogočilo, da je izoblikoval prepoznaven slog, kar mu je že pred dvema desetletjema prineslo pogodbo s prestižno založbo CBS.

Arhaični relikt v dobi new agea
Po zaslugi predelave slavnega harfista je dandanes za laično občinstvo še vedno arhaičen inštrument mogoče dobro uporabiti tudi v popularni glasbi. Ker je Vollenweider svojo glasbo oblikoval kot mejno območje med čisto klasiko in melodijami popularne glasbe, mu je kaj hitro po podpisu pogodbe z multinacionalko uspelo osvojiti več milijonov oboževalcev. Za del slave se mora glasbenik zahvaliti tudi v osemdesetih zelo priljubljeni filozofiji new agea. Njeni privrženci so namreč Vollenweiderjevo glasbo zaradi njene blagozvočnosti vzeli za svojo.

Bodo milijoni spet drli v trgovino?
Do danes je multiinštrumentalist - Vollenweider namreč obvlada kar nekaj glasbil - izdal že več kot deset albumov, ki jih je prodal v več deset milijonih izvodov, za bližnjo prihodnost pa napoveduje izdajo novega ploščka. Mojstrstvo Andreasa Vollenweiderja je prepoznala strokovna javnost, saj je bil za svoje dosežke nagrajen z več nagradami, med drugim je tudi prejemnik grammyja.