Podjetje AGB Nielsen je izmerilo, da je dogajanje v ljubljanskih Križankah v živo prek tv-zaslona spremljalo 257.000 gledalcev, kar je predstavljalo 36 odstotkov vseh, ki so imeli prižgan televizor, hkrati pa je to 13,4 odstotka vseh, starejših od štirih let.
Letos si je zmago Anike Horvat ogledalo približno toliko gledalcev, kot jih je lani spremljalo zmagoslavje Yuhubande. Lani je prireditev gledalo povprečno 254.000 gledalcev, kar je pomenilo 38 odstotkov vseh s prižganim sprejemnikom.
Zmagovalci Slovenske popevke
Panelni vzorec, na podlagi katerega so ugotovljeni podatki o gledanosti, zajema 450 gospodinjstev, v njih pa člane, starejše od štirih let. Več kot tretjina jih je tako spoznala 14 novih popevk, ki jih je presojala strokovna žirija v sestavi Dečo Žgur, Dušan Bavdek, Aleš Čar, Matej Wolf in Jure Robežnik. Kot najboljšo pesem so ocenili Belo nebo avtorjev Patrika Grebla in Damjane Kenda Hussu v izvedbi Anike Horvat, nagrado za najboljšega izvajalca so namenili Kristini Oberžan, ki je prepričala s pesmijo Vsak dan je drugačen, med debitanti se je na odru najbolje znašla Neža Drobnič s Čudežem življenja, najboljše besedilo pa je napisal Leon Oblak; njegovo pesem Pantha Rei je predstavila Tadeja Fatur.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje