Večkratno ponovljen razpis ministrstva
Staša Ravterja je na to mesto imenoval minister za kulturo, ki opravlja tekoče posle, Zoran Poznič. Informacijo o njegovem imenovanju so potrdili v Operi, kjer so bili brez ravnatelja s polnimi pooblastili vse od odstopa Petra Sotoška Štularja, ki je marca 2018 zapustil zavod pol leta pred koncem mandata.
Ministrstvo je še predtem maja 2017 objavilo prvi razpis, ker pa nihče od prijavljenih kandidatov ni dobil podpore svetov zavoda, je razpis padel, zato so ga konec leta 2017 ponovili. Po odstopu Sotoška Štularja je ministrstvo aprila 2018 za v. d. ravnatelja imenovalo Rajka Meserka, nato pa konec istega leta objavilo še en razpis, na katerem prav tako ni bil izbran noben kandidat.
Diplomirani dramaturg in nekdanji direktor kinoteke
Meserka je lanskega aprila na mestu v. d.-ja nasledil diplomirani dramaturg Staš Ravter, sicer nekdanji direktor Slovenske kinoteke. Ministrstvo je nato objavilo še četrti razpis, na katerem je bil zdaj torej izbran za ravnatelja Opere s polnim mandatom.
"Vizija vodenja zdajšnjega ravnatelja za petletno obdobje je poglobljena in celovita, kar je ocenilo tudi ministrstvo. Ravnatelj je v svojem programu izpostavil vse ključne in poglavitne izzive vodenja te pomembne nacionalne institucije in podal izjemno dodelano, uravnoteženo in izvedljivo vizijo programskih usmeritev. V programu je izpostavil nabor bistvenih ukrepov programske zasnove, ki so glede na razpoložljiva finančna, kadrovska in materialna sredstva v tem obdobju realni in izvedljivi," so zapisali v ljubljanski operni hiši.
Iskanje sredstev tudi na drugih naslovih
Kot so pojasnili, je Ravter izpostavil predvsem vidik pridobivanja dodatnih finančnih sredstev iz drugih virov, saj se zaveda potenciala, ki ga ima zavod v odnosu do vseh deležnikov. Tako je v programu zajel nove razvojne oblike, pomlajevanje občinstva, njihov razvoj in izobraževanje ter izpostavil željo po sodelovanju z izobraževalnimi institucijami, ki bi pripomogle pri oblikovanju novih kadrov.
V ljubljanski Operi so še dodali, se skozi program in vizijo krepi ugled slovenskega narodnega gledališča v državi, veča poslovna stabilnost in z novimi promocijsko-tržnimi pristopi raste tudi zanimanje in obisk. "Cilj je torej nacionalno operno in baletno gledališče obogatiti s klasičnim repertoarjem, s svežimi dodatnimi glasbenimi in plesnimi vsebinami za vse generacije in ugled gledališča uveljaviti tudi v mednarodnem prostoru," so še zapisali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje