Make Poverty History, Live8, RED - Bono skuša s pomočjo zvezdništva pomagati Afriki. Foto:
Make Poverty History, Live8, RED - Bono skuša s pomočjo zvezdništva pomagati Afriki. Foto:
American Express bo en procent zaslužka kartic posebne izdaje namenil v sklad RED-a

Ljudje so priče največji humanitarni katastrofi zadnjih 600 let, a ne vedo, kaj naj glede tega naredijo. To je njihova priložnost.

Bono Vox

16. maja bo The Independent obarvan rdeče: časopis se je kot prvi izmed medijev pridružil iniciativi RED, ki sta jo lani zasnovala prav Bono in Bobby Shriver, eden izmed članov ameriške dinastije Kennedy. Osnovno vodilo RED-a je s pomočjo velikih korporacij zbrati čim več denarja za boj proti aidsu v Afriki. Največja podjetja (naj omenimo le American Express, Gap, Nike in Giorgio Armani) tako v zadnjem času oblikujejo posebne linije izdelkov z oznako RED, določen odstotek od prodaje pa namenijo v sklad za pomoč Afriki.

Od podviga naj bi imeli korist vsi: podjetja so dobila priložnost za brezplačno oglaševanje in dobro publiciteto, ljudje pa občutek zadovoljstva, da lahko nakupujejo in obenem storijo še nekaj dobrega.

16. maj je Bonov dan
V torek, 16. maja, bo časopis Independent polovico vsega zaslužka (in časopisu, ki ga bo "podpisal" Bono, bo naklada verjetno vrtoglavo poskočila) namenil fundaciji RED. Iz uredništva so sporočili, da jih rocker že "zasipava" z zamislimi; siceršnji urednik časopisa Simon Kelner obljublja, da bo časopis na dan njegovega začasnega "odstopa" izzivalen in inovativen. Pevčev predstavnik za tisk je pristavil, da je Bono "prav nadušen, da so ga spustili nad tako pomemben časopis. Z največjim veseljem bo uporabil talent vrhunske novinarske ekipe in osvetlil vprašanja, ki se mu zdijo pomembna."

Ko je na gospodarskem forumu (WEF) v Davosu januarja letos predstavil organizacijo RED, je Bono priznal, da se na neki način počuti kot slepar, ker po toliko letih vojne z aidsom v Afriki še vedno ne zmagujemo. Sam se zavzema predvsem, da bi z majhnim delom svojih ogromnih premoženj pogosteje priskočile na pomoč največje korporacije.

Ljudje so priče največji humanitarni katastrofi zadnjih 600 let, a ne vedo, kaj naj glede tega naredijo. To je njihova priložnost.

Bono Vox