Če smo vam mi naslov romana Inferno podarili na pladnju, pa so se morali prvi radovedneži do njega dokopati sami: inovativna medijska kampanja je od njih zahtevala, da so s svojimi profili na družbenih omrežjih "dešifrirali" kodo: tvitanje in objave na Facebooku s ključno besedo #DanBrownTODAY so na spletni strani Today.com pomagali postopoma razkriti mozaik oz. naslovnico novega romana. Za razširjanje vesti o izidu romana je pisateljeva ekipa tako silno premeteno zadolžila kar tvitersfero; obisk spletne strani je bil tako velik, da so se njeni strežniki nekajkrat sesuli.
Da Vincijeva šifra, kulturni fenomen
Potem ko je leta 2003 Dan Brown na svetovnem literarnem zemljevidu "izbruhnil" z romanom Da Vicijeva šifra, se še kako leto ni dalo stopiti v knjigarno ali brskati po spletu brez vseprisotne navzočnosti njegove megauspešne "detektivke" o iskanju prave identitete Jezusa Kristusa. Knjiga, ki so jo po svetu prodali v 80 milijonih izvodov in je bila seveda tudi predloga za istoimenski film s Tomom Hanksom v vlogi harvardskega simbolologa Roberta Langdona, je bila kulturni fenomen - njena naslednica, Izgubljeni simbol, pa najbrž najtežje pričakovana knjiga leta 2009; samo v prvem dnevu so prodali milijon izvodov. Uspeha da Vincijeve šifre Izgubljeni simbol na koncu ni mogel ponoviti - po vsem svetu so prodali "le" 30 milijonov kopij. Sicer so se dobro prodajale tudi njegove zgodnejše knjige: Angeli in demoni, Ledena prevara ter Digitalna trdnjava. Kako visoko lahko zdaj seže z Infernom?
Zveni kot ... vsak Brownov roman do zdaj
"Čeprav sem se v šolskih učil o Božanski komediji, sem šele nedavno - medtem ko sem se v Firencah pripravljal na pisanje - začel ceniti pečat, ki ga je Dantejev opus pustil na današnjem svetu," je v svoji izjavi za javnost o alegorični pesnitvi iz 14. stoletja zapisal Brown. "Veselim se, da bom z novim romanom bralce popeljal v njegov skrivnostni svet ... pokrajino kod, simbolov in več kot peščice skrivnih prehodov."
"Brownovo navdušenje nad ugankami in simboli je obenem tudi strast njegovih bralcev," je tržno strategijo komentirala predstavnica založbe Doubleday, ki bo knjigo izdala v ZDA. To strast so uporabili, da bi "jo vpregli in izkoristili kot katalizator pri razkritju novega naslova".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje