Pri tem je največ vročega železa skoval kar idejni oče filma, scenarist Kevin Williamson. Krik je obudil zanimanje za zgodbe o predmestnih najstnikih, ki bežijo pred konico noža norega, a ne neumnega morilca, saj so se te izgubile v poplavi cenene videoprodukcije osemdesetih let. Znova pa je oživil tudi kariero legendarnega režiserja grozljivk Wesa Cravna, čeprav se je zdelo, da je že dolgo brez stika z utripom žanra in občinstva.
Po več nadaljevanjih, ki so ta plamen vzdrževala, pravega žara pa vendarle ni bilo več, ga je lani znova in popolnoma nepričakovano razpihnil peti del z novo avtorsko ekipo za kamero in vrnitvijo na znane kraje v mestecu Woodsboro. Gledalska generacija se je v 25 letih nekoliko zamenjala, a film, ki je samozavestno opustil številko pri poimenovanju nadaljevanja, je upošteval tudi ta dejavnik. Šlo je za posrečen reboot in film o novih začetkih, ki je izročil štafeto postmoderne ironije mlajšemu rodu, hkrati pa pripeljal pred kamero vse ključne like iz zasnutka, z igralkama Courteney Cox in Neve Campbell na čelu. Prvovrstno medgeneracijsko sodelovanje torej, z asistenco para zamaskiranih morilcev, kot po navadi bližnjih žrtev.
Glede na avtorski in blagajniški uspeh tega novega začetka ne preseneča, da je takoj sledilo novo nadaljevanje, formalno naslovljeno Krik 6. Tega sta prav tako kot reboot oziroma, kot pravijo nastopajoči v filmu, "ponadaljevanje", ustvarila sorežiserja Matt Bettinelli-Olpin in Tyler Gillett.
5. in 6. del Krika bi bilo dobro gledati v paru, saj se je nekaj preživelih iz zadnjega masakra, predvsem polsestri Tara in Sam Carpenter, preselilo v New York, a starim travmam se ne da kar tako ubežati ... Še posebno zato, ker ima v velemestu zamaskirani antagonist pravo majhno svetišče in kup sledilcev.
Film Krik 6 se manj nanaša nase kot njegov predhodnik, več je krvi in nasilja, serija je dobila nov pospešek in tudi malce več igrive drznosti glede raziskovanja načinov, kako je možno citirati obrazce in hkrati spodnašati gledalčeva pričakovanja. V smislu malce nostalgične vrnitve h koreninam in mladostnim spominom je gotovo celoviteje deloval predhodnik, nekaj več domišljije, tudi vizualne, splošne dinamike ter prebrisanih pripovednih načinov vzbujanja strahu pa je vseeno pokazal najnovejši prispevek k nizu Krikov.
Za podpisanega pa je med kreativnimi načini okrutnosti izstopalo dejstvo, da se ne pojavi več Sidney Prescott oziroma igralka Neve Campbell.
Iz oddaje Gremo v kino.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje