Naoto Fukasawa, japonski industrijski oblikovalec, velja za enega najvplivnejših oblikovalcev današnjega časa.
Bistvo njegovega oblikovanja je vzpostavitev povezave med oblikovanjem in vedenjem, tako da prvo izraža drugo. Pri tem opazuje ljudi, kako se vedejo in ravnajo v vsakodnevnem življenju, in glede na to poskuša najti oblikovno rešitev.
Ravno on je bil tisti, ki si je izmislil besedno zvezo "brez pomisleka", to pomeni, da je oblikovanje pravzaprav vzpostavljeno že v samem vedenju in ravnanju posameznika.
To pomeni, da so objekti pomembni že v trenutku, ko jih prvič uzremo, vendar pa svoje bistvo realizirajo šele z uporabo.
Fukasawa je sicer najbolj znan po sodelovanju z japonskim maloprodajnim podjetjem MUJI, pa tudi s podjetji, kot so Herman Miller, Alessi, B&B Italia in Magis.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje