Na postavitvi, ki bo na ogled do 19. junija, bo predstavljena serija fotografij, ki, kot je zapisal avtor, izraža njegovo doživljanje urbanega prostora Ljubljane.

Kot je poudaril fotograf, skuša prepletanja narave, arhitekture in elementov urbanega okolja s fotografskimi prvinami, likovnimi elementi ter kompozicijo zajeti v celovito podobo, ki je rezultat kontemplativne interakcije z urbanim prostorom Ljubljane.

Bojan Stepančič, rojen leta 1972, se s fotografijo poklicno ukvarja zadnjih 20 let. Kot meni, je "tudi najbolj izpopolnjena in najsodobnejša fotografska oprema nezadostna, če so naše tehnično znanje o fotografiji, razumevanje estetike in razumevanje delovanja opreme pomanjkljivi". "Zato visok cenovni razred ali vrhunska kakovost naših fotoaparatov in objektivov nista zagotovilo za odlične fotografije. Lahko potegnemo vzporednico s svetom glasbe. Recimo, da bi se radi naučili igrati violino. Lahko vzamemo violino znamke Stradivari, toda če nanjo ne znamo zaigrati, kakšen smisel ima? Znanje, izkušnje in vztrajnost so recept za odličen nastop," je prepričan.

Svoje prve članke o fotografiji je napisal za revijo Euro 26. Pozneje je sodeloval s spletnim mestom E-fotografija in revijo Moj mikro. Bil je tudi urednik spletne revije Nikonsvet. V zadnjem času je dejaven tudi na področju glasbene fotografije. Med drugim je sodeloval z založbo Celinka in festivalom Godibodi. Redno sodeluje tudi z Mladino.

Doslej je imel več kot 15 samostojnih fotografskih razstav. Večina je bila "ubrana na temo glasbe v fotografiji", tokratna pa se posveča raziskovanju urbanega prostora Ljubljane, so zapisali v galeriji.