Tako kot je bil začetek opernega programa ljubljanskega poletnega festivala v znamenju ruske ustvarjalnosti, bo z rusko dušo zaznamovan tudi njegov konec.
Vzporednice se tu ne končajo. Tako opera Knez Igor, ki sta nam jo na začetku julija predstavili ljubljanska in mariborska operna hiša, je tudi opera Boris Godunov - pri nas jo predstavlja sloviti Bolšoj teater - delo skladatelja, ki pripada ruskemu romantičnemu nacionalizmu in ki je snov za svoje delo poiskal v zgodovini ruskega naroda.
Akademski državni Bolšoj teater bo največje operno delo skladatelja Modesta Musorgskega v ljubljanskem Cankarjevem domu uprizoril kar trikrat - 26., 27. in 28. avgusta -, novinarski srenji pa so že dan pred prvim nastopom pokazali nekaj prizorov iz epske opere, ki velja tudi za eno od za razvoj ruske klasične glasbe v 19. stoletju ključnih del. Opero po Puškinovi drami z istim naslovom je namreč Godunov pospremil z glasbo, ki je prelomila s tedaj ustaljenimi pravili glasbene gradnje. Glavna novost, ki je bila izraz želje Musorgskega, glasbo oddaljiti od zahodnih vzorov in jo narediti čim bolj rusko, je bil vnos posebnosti ruske ljudske pesmi v operno kompozicijo.
Ogled opere Boris Godunov ni zanimiv le zaradi za svoj čas neznačilne glasbe, pač pa tudi zato, ker obravnava zgodovinske snovi vedno obljublja razkošen scenografski in kostumski spektakel. Tudi v primeru produkcije slovitega Bolšoj teatra je tako, zato vam ponujamo nekaj utrinkov z vaje, ki pričajo o veličastju postavitve.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje