Za delitev nagrade se je žirija, ki so jo sestavljali Ivanka Mežan, Nenni Delmestre in Borut Gombač, odločila, ker sta predstavi Nataše Matjašec Get Famous or Die Trying ali Elisabeth 2 in Petra Ternovška Pavlek tematsko in uprizoritveno tako različni, da ju ni mogoče neposredno primerjati, obe pa sta dovršeni in izjemni predstavi, ki gledalcem ponujata obilo užitkov.
Žirija v utemeljitvi"Nataša Matjašec s kalejdoskopskim menjavanjem imen, razpoloženj in čustev z nenavadno igralsko sugestivnostjo raziskuje problem igralstva kot takega in zato ves čas lebdi nad tlemi. Sugestivnost Petra Ternovška pa se kaže v globoki zakoreninjenosti, saj je on tako zelo On, da ga bomo po predstavi morda lahko prepoznali na ulici.
Medtem ko je torej Ternovškov Pavlek skorajda organsko tukaj in zdaj, je suvereni gib Nataša Matjašec odprt; zato lahko preigrava tako globino kot plehkost, tako sodobno žensko kot mitsko Fedro, zato lahko povsem nevsiljivo spregovori tudi v angleškem ali celo japonskem jeziku. Prostor obeh monodram je prazen, igralski rekviziti so minimalizirani do skrajnosti in vendar ničesar ne manjka. Oba igralca sta živo središče prostora in ga napolnjujeta s skorajda hipnotično prezenco," je v obrazložitvi nagrad zapisala žirija.
V igri za nagrade, a praznih rok
Za nagrado so se na bienalnem festivalu v Mestnem gledališču Ptuj potegovale še Vesna Pernarčič, Violeta Tomič, Barbara Vidovič in Anica Kumer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje