Foto:
Foto:
Tomaž Pandur: 100 minut

Gledalci v Bogoti so si lahko ogledali predstavo Preganjanje in umor Jeana Paula Marata Slovenskega mladinskega gledališča in 100 minut Tomaža Pandurja. Obe predstavi sta se po izboru kolumbijskega dnevnika El Tiempo uvrstili med štiri najbolj opažene predstave festivala.

Tudi v spremljevalnem programu
Slovenski predstavniki pa so sodelovali tudi pri spremljevalnem programu. Režiser Matjaž Pograjc je tako vodil dvodnevno igralsko delavnico (8. in 9. 4.), na kateri se je posvetil zlasti gibalnim improvizacijam v prostoru, ob steni in skokom. Matjaž Berger, programski direktor SMG-ja, pa se je 9. 4. udeležil kolokvija o odrskih umetnostih v XXI. stoletju. Ob Bergerju sta na kolokviju sodelovala še predstavnika nemških Thalia Theatra in Berlinskega narodnega gledališča, Michael Thalheimer in Andreas Kriegenburg, ter dva domača gledališka umetnika, Samuel Vasquez in Alvaro Restrepo, na prvem delu kolokvija, ki je potekal nekaj dni prej, pa je bil eden od govorcev sloviti belgijski režiser Jan Fabre.

Festivalski predstavi
Pandurjeva predstava 100 minut sodi v sklop razvoja Novega gledališča nove Evrope, ki spaja različne umetniške principe in izkušnje, ki v zlitju kreativnih energij, v multilingvističnosti in multikulturalnosti rojevajo povsem nov gledališki jezik. Pri tem mu pomagajo pestra mednarodna igralska zasedba (Goran Šušljik, Sebastijan Cavazza, Livio Badurina, Felix Stroebl, Sonja Vukićević, Vesna Milek, Olga Pakalović in Hristina Popović), dramaturginja Livia Pandur, scenograf Marko Japelj, kostumografka Jelena Proković in avtor glasbe Richard Horowitz. Pandurja zanima predvsem raziskovanje genealogije četrte dimenzije, kjer entiteta časa v prostoru gledališča postaja ČASPROSTORTHEATER.

Predstava po besedilu Petra Weissa in v režiji Matjaža Pograjca Preganjanje in umor Jeana Paula Marata se loteva tem, kot so osebna svoboda, človekove pravice in (ne)uspešnost revolucij. V predstavi pa se v kostumih Mateje Benedetti in v dramaturgiji Olge Kacjan med drugim predstavijo Ivan Rupnik, Niko Goršič, Olga Grad, Nataša Matjašec, Željko Hrs, Katarina Stegnar in Matej Recer. Gre za glasbeno dramo, prek katere skozi pogled gledalca nastaja gledališki dogodek hkrati v svoji minljivosti in neminljivosti.

Po podatkih organizatorjev si je 617 predstav iz 38 različnih držav ogledalo več kot 290 tisoč gledalcev, na predstavah uličnih gledališč pa je bilo več kot dva milijona ljudi.