Maša Kagao Knez, hčerka plesalke izraznega plesa Jasne Knez, je svoje plesno znanje pridobivala pri številnih plesnih pedagogih ter šolah in delavnicah gledališča ter sodobnega in afriškega plesa. Foto: www.baobab.si
Maša Kagao Knez, hčerka plesalke izraznega plesa Jasne Knez, je svoje plesno znanje pridobivala pri številnih plesnih pedagogih ter šolah in delavnicah gledališča ter sodobnega in afriškega plesa. Foto: www.baobab.si

Tak je tudi naslov njenega solo performansa, ki ga bo premierno izvedla nocoj ob 21.00 v Plesnem teatru Ljubljana. Maša Kagao Knez po materini strani izhaja iz Slovenije, po očetovi iz Burkine Faso. Od rojstva živi v Ljubljani in je v slovenskem plesnem prostoru prisotna že skoraj dve desetletji. Med letoma 2004 in 2006 se je šolala v Parizu na šoli za tradicionalni in sodobni afriški ples. "Kljub temu nisem ne črna, ne sodobna, ne afriška," je nekoč izjavila in dodala: "Ko pridem v Slovenijo, nisem sodobna plesalka, ko pridem v Afriko, nisem plesalka afriških plesov. Vedno znova sem nekako 'zunaj'."

Izkušnjo zunanjosti in (ne)pripadnosti ter principe dvojnosti in identitete je kot izhodišče postavila v svojem solo performansu Rojena zunaj svoje vasi. K sodelovanju je povabila dva koreografa z različnih področij: Rosano Hribar in Georgesa Momboye, da z različnih perspektiv razvijeta gibalni material, ki ga vsebuje eno telo, telo Maše Kagao Knez, so sporočili iz Kulturno-umetniškega društva Baobab, ki je producent predstave.

Rojena zunaj svoje vasi pomeni prvi del "gibalne raziskave", za katerega je koreografijo prispevala Rosana Hribar, ki je izbrala tudi glasbo, dramaturginja je bila Andreja Kopač.