Juana Vasleta uspe vloga Zaharija iz Nabucca tudi po 50-ponovitvah vedno znova motivirati. Foto: RTV SLO
Juana Vasleta uspe vloga Zaharija iz Nabucca tudi po 50-ponovitvah vedno znova motivirati. Foto: RTV SLO
Juan Vasle
Juan Vasle se v teh dneh predstavlja s knjigo Ustavite svet - mundial je tu o svetovnih nogometnih prvenstvih. Foto: Boštjan Okorn/KŠK

V spletni klepetalnici MMC-ja je operni pevec, nogometni poznavalec in novinar Juan Vasle med obema poklicema izpostavil poklic opernega pevca. Kot pravi, posveča njemu največ časa, kljub temu pa s skoraj enako mero ljubezni opravlja tudi delo novinarja, s katerim se je ukvarjal, preden se je posvetil prepevanju. Veliko veselja predstavljajo Vasletu tisti prvi koraki pri nastajanju uprizoritev – študij same vloge.



V pričakovanju Verdijevega Filipa
Med več kot 50 vlogami, v katerih je nastopil, je kot najljubšo poudaril vlogo Zaharija v operi Nabucco. In tudi potem, ko jo je v ljubljanski Operi odpel že 50-krat, ga ta vloga vedno znova motivira. Spomnil pa se je tudi zahtevnih basovskih vlog v Hoffmanovih pripovedkah. Kot vsak bas, si tudi Juan Vasle želi predstaviti v vlogi Filipa v operi Don Carlos Giuseppa Verdija. Vsaj deloma pa se mu bo ta želja uresničila, ko bo za oddajo opernih arij za RTV Slovenija posnel arijo Filipa v gradu Bogenšperk.

O argentinski in slovenski glasbi
Ker je bil vedno zagovornik petja v izvirnem jeziku, saj je prepričan, da tako zveni vse bolj pristno, zagovarja tudi idejo o nadnapisih v operi. Zdi se mu namreč pomembno, da poslušalci ob sledenju izvirnemu besedilu hkrati ohranijo stik z dramskim dogajanjem. Argentinsko in slovensko glasbeno ustvarjanje je poskušal Juan Vasle ponazoriti z bolj geografskima podobama obeh dežel in ju primerjal z besedami, da pridemo v Sloveniji od snega do morja z avtomobilom v eni uri, med tem ko sta za podobno pot v Argentini potrenbni dve uri vožnje z letalom. Pevcu sta pri srcu obe glasbi. Tako je v Argenitni pogosto prepeval slovenske pesmi, v Sloveniji pa ne pozabi v svoj program vključevati argentinskih skladb.

Tango Maria de Buenos Aires
Ob vprašanju, katero sodelovaneje iz svoje kariere bi želel ponoviti, se je spomnil leta 2004, ko je v Narodnem domu v Mariboru s svojo sporogo Adriano Abbati de Vasle sodeloval sodeloval v operi Tango Maria de Buenos Aires argentinskega skladatelja Astorja Piazzolle.

Od operne dvorane na nogometno igrišče
Spregovoril pa je tudi svoji novi knjigi Ustavite svet - mundial je tu, ki bo izšla prihodnji teden. V njej opisje vseh sedemnajst dosedanjih svetovnih nogometnih prvenstev, kot je napovedal, pa se obeta še vsaj ena knjiga, ki pa tokrat ne bo namenjena nogometu.