Francoski pevec je sklenil, da bo vztrajal pri upravičenosti svojih dejanj. Ni videti, da bi ga medijski spektakel preveč motil. Foto: EPA
Francoski pevec je sklenil, da bo vztrajal pri upravičenosti svojih dejanj. Ni videti, da bi ga medijski spektakel preveč motil. Foto: EPA
Alagna s sopranistko Violeto Urmana na zadnji generalki pred premiero - ko je bilo še vse v najlepšem redu. Foto: EPA
Roberto Alagna
Alagna trdi, da ga je zapustilo veselje do petja, obenem pa na trgu pred Scalo poje odlomke Madame Butterfly. Foto: EPA

Operni pevec, ki pretekli konec tedna ni svoje vloge v Aidi niti dobro začel peti, ko je zaradi negodovanja občinstva že odkorakal z odra, je nato operni hiši zagrozil s tožbo, če ga ne sprejmejo nazaj v ekipo (uprava Scale je trdila, da je prelomil določilo pogodbe, da odra pred koncem predstave ne bo zapustil, razen če se težje fizično poškoduje, in da zato niso zavezani k spoštovanju dogovora). Zdaj 43-letni pevec dodaja še, da ga je na odru izdalo zdravje. Trdi, da se raven sladkorja v njegovi krvi, kadar je pod stresom ali je živčen, zelo hitro spusti. "Nisem mogel zdržati na nogah, preprosto moral sem se usesti," razlaga Alagna, njegov odvetnik pa zatrjuje, da ima zdravniški izvid, ki potrjuje pevčevo izjavo.

Zakaj ni šel takoj k zdravniku?
"Obtožujejo ga, da je histerično oddivjal z odra," pravi odvetnik Marco Rocchini. "Škoda, ki jo zaradi tega trpi njegov ugled, je ogromna." Predstavnik Scale odgovarja, da pevec pred incidentom ni nikoli omenil, da ima kakšen zdravstveni problem, in da tudi zdaj niso dobili nobenih zdravniških potrdil. "Kadar je pevec bolan, odide z odra, v zakulisju ga pregleda zdravnik, mi publiko obvestimo o zapletu in nadaljujemo z drugim pevcem," rutinski postopek razlaga Carlo Maria Cella. Vseeno ugledna ustanova pevca ne namerava tožiti.

Melodramatično slovo
Alagna pravi, da je zaradi vse kalvarije popolnoma izmučen in da od prejšnje nedelje sploh ne more peti. "Izgubil sem željo po petju. In v življenju nisem še nikoli zdržal več kot dva dni, ne da bi kaj pel."

No, v četrtek se mu je, ko je bilo treba, glas vseeno vrnil; pred Scalo je uprizoril lastne male demonstracije. Pred začetkom Aide, v kateri sam seveda ni več nastopal, je na trgu pred Scalo odpel odlomek iz Puccinijeve Madame Butterfly, ki je vseboval tudi verz "Zbogom, cvetoče zavetišče sreče in ljubezni". Nato je s svojim mobilnim telefonom še slikal Scalo, "češ da ne ve, kdaj jo bo spet videl."