Nastal je plesni solo Orlandina, ki ga bodo premierno uprizorili drevi v Plesnem teatru Ljubljana. Predstava Orlandina je posvečena vsem trem ustvarjalkam, tako koreografinji in plesalki Rosani Hribar kot makedonski koreografinji Risimi Risimkin in obenem ameriški pisateljici Virginii Woolf.
Kot sam roman, ki je že ob začetku izzval veliko zanimanja, se tudi predstava ukvarja z vprašanjem spola. "Orlando ni ženska, ki se obnaša kot moški. Orlando je moški. In je ženska. (...) In v tem ni nič nenaravnega," je zgovoren citat Sharon E. Knopp. Vendar motivi o tem, da je spol zgolj družbeni konstrukt, in namigi, naj bo v ospredju človek sam in njegova ustvarjalnost, pa predstavljajo le del predstave. "Ta vprašanja so del motiva, ki jih je prinesel roman Orlando, in so vpeta v nas ter v okolje in družbene sisteme, v katerih živimo," pravi Rosana Hribar. Zanimiveje bo, kako bo plesalka ta splet moškega in ženskega izrazila v gibu.
Nenehno iskanje druge polovice
V Orlandini gre za nenehna prehajanja med moškim in ženskim polom v smislu, da v nobenem od njiju nisi celota, da ves čas iščeš tisto drugo polovico, ob tem pa nobenega spola jasno ne opredeliš, še pojasni Rosana Hribar.
Kostum kot plesalkin odrski partner
Avtorsko glasbo za predstavo podpisuje priznani makedonski džezovski glasbenik Toni Kitanovski, ki je doštudiral na Berklee College of Music, pomembno vlogo v solu pa bo imel kostum Alana Hranitelja, ki bi ga po besedah koreografinje lahko postavili tudi v vlogo plesalkinega odrskega partnerja. Kostum je zasnovan kot lik, ki vpliva na samo dramaturgijo giba, hkrati pa je pomemben scenski element. Tudi scenografija je Hraniteljevo delo, za oblikovanje luči pa je poskrbel Aljaž Zaletel.
Premiera predstave bo nocoj ob 20.00 v PTL-ju, ponovitvi pa še v ponedeljek in nedeljo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje