Plesalki skozi gib ponazorita negotov prehod iz otroštva v odraslost. Foto: Miha Fras
Plesalki skozi gib ponazorita negotov prehod iz otroštva v odraslost. Foto: Miha Fras
Veliko življenje je nekaj drugega
Morda bodo gledalci predstave Veliko življenje je nekaj drugega podoživeli turbulentno obdobje svojega odraščanja. Foto: Miha Fras

Plesno predstavo Veliko življenje je nekaj drugega sta Ana Štefanec in Anais Romeo zasnovali kot počasno pot po prehodu, ki povezuje nedolžno otroštvo in nevarnejše obdobje odraslosti. Pravzaprav ju ločuje. Po tem prehodu sta plesalki in koreografinji zakorakali v Plesnem teatru Ljubljana.

Razbitje zmotnih predstav o "vsevednem" odraslem
Eno od sporočil predstave je tudi to, da svet odraslih ni svet gotovosti in posedovanja vedenja o svetu, v katerem se gibljemo. Odraščanje je pot v obdobje, ki ga zaznamuje postavljanje vprašanj in iskanje odgovorov na temeljna bivanjska vprašanja in vprašanja o poslanstvu na tem svetu. Vedno znova gre za srečevanje z neznanim, to pa je pravzaprav tudi stična točka odraslosti z otroštvom. Plesalki tako na odru skozi več solističnih točk prikažeta medigro sedanjosti in preteklosti.

Ana Štefanec in njena francoska kolegica se predstavljata v kostumih Nadje Bedjanič, za glasbeno podlago pa sta izbrali dela skupin Dalida, URBS, Minx, Sheila Chandra, Gravity in Koom.h.

Karieri obeh protagonistk
Slovenska članica tandema, ki je zasnoval predstavo Veliko življenje je nekaj drugega, je svojo plesno pot začela v Plesnem forumu Celje, izobraževanje pa je nadaljevala na Srednji vzgojiteljski šoli in gimnaziji, in sicer na smeri sodobni ples. Do zdaj se je uveljavila že s sodelovanji z Matjažem Faričem, ki je tudi umetniški vodja zavoda Flota, ter plesalkama Majo Delak in Malo Kline.

Anais Romeo prihaja iz francoskega kraja Grass in velja za izjemno vsestransko plesalko. Do zdaj se je namreč seznanila že s sodobnim in klasičnim plesom, džezom, stepom, izraznim in španskim plesom, obenem pa ima tudi znanje iz pantomime, gledališča in igranja na tolkala. Plesalka, ki je zadnji dve leti delovala v francoski skupini Compagnie Coline, se je slovenskemu občinstvu že predstavila. To je bilo v predstavi Sama, za katero je koreografijo oblikoval Matjaž Farič.