Blaž Vižintin, ki je v ljubljanskem lutkovnem gledališču izoblikoval skoraj sedemdeset vlog v več kot petdesetih predstavah, se je gledališču leta 1974 pridružil kot izdelovalec scene in lutk. Veliko se je ukvarjal s konstrukcijo lutk, z vzvodi njihovega gibanja, tega je oblikoval na novo in tako pomagal oblikovati jezik lutkovne animacije LGL-a. Gledališke umetnosti se je leto dni učil tudi na AGRFT-ju, vendar pa je znanje vedno iskal tudi sam. Leta 1976 je postal član igralsko-animatorskega ansambla LGL-a, katerega je ne nazadnje zaznamoval tudi njegov močan glas.
Na odru gledališča je ostal skoraj četrt stoletja. Zadnjič je stopil na odrske deske leta 2000, in sicer v predstavi Očka, kje stanuje Miklavž avtorja in režiserja Matjaža Lobode. Delal je pod taktirko vseh uveljavljenih režiserjev, ki so v njegovem obdobju ustvarjali v LGL-u in se preizkusil v vseh lutkovnih tehnikah. Mnogi se ga spominjajo kot Pilota v Malem Princu v režiji Edija Majarona in kot Andraža Slamorezca iz Kozlovske sodbe v Višnji gori, ki jo je 1981 na oder LGL-a postavil režiser Miran Herzog. V animaciji marionete se je preizkusil v Doktorju Faustu, v katerem je nastopil kot Mefisto, v svoji, kot je sam večkrat povedal, najljubši vlogi v karieri. V tej predstavi so med drugim igrali tudi legendarni Nace Simončič, Berta Bojetu in Jože Zalar, ki so na žalost tudi že med pokojnimi. Nekatere njihove predstave pa živijo naprej.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje