Na srečanju bodo skupine izmenjale izkušnje in predstavile produkcijo. Tržnico organizira Koroški deželni teater, ki je nedavno uspešno izpeljal akcijo "prodaje stolov" v matični dvorani.

V Kulturnem domu v Podgorju organizatorji gledališke tržnice pripravljajo celodnevni delovni program za udeležence, saj bo vsaka izmed prijavljenih skupin v petminutnih nastopih predstavila svojo produkcijo.

Hkrati s pomočjo javnega sklada za kulturne dejavnosti za udeležence tržnice organizirajo dve delavnici, in sicer za govor in za scenografijo, s čimer bodo udeleženci pridobili tudi dodatna znanja, je v predstavitvi za medije povedal idejni vodja tržnice Sergej Dolenc, ki je pri Koroškem deželnem teatru zadolžen za gledališko dejavnost.

Prav izmenjava produkcij je po njegovih besedah dodana vrednost tržnice, saj se na njej sestavljajo abonmaji, ki jih izvajajo gledališke skupine po Sloveniji. V Sloveniji je pri javnem skladu za kulturne dejavnosti po njegovih podatkih registriranih 122 gledaliških skupin, njihova produkcija pa je po njegovi oceni izjemno močna, gledališča se izjemno trudijo, da bi na oder postavila nove igre.

A težava je, da je v času epidemije in po njej upadlo članstvo v gledaliških skupinah. Ljudje so si našli druge konjičke, ki niso povezani z občinstvom in druženjem, ampak so bolj individualni, in to se pozna na osipu članstva v posameznih društvih, je dejal Dolenc.

V Koroškem deželnem teatru sicer glede tega nimajo težav, ne dobijo pa novih članov, s pomočjo katerih bi lahko še okrepili produkcijo. Je pa Koroški deželni teater nedavno uspešno izpeljal akcijo, ki je po Dolenčevih besedah nastala iz potrebe, da v dvorani Kulturnega doma v Podgorju, kamor so zadnjo sezono prvič prenesli svoj celoten abonma desetih predstav, zagotovijo ustrezne nove stole, ki ne bodo škripali in občasno tudi razpadali.

Koroški deželni teater nima dovolj denarja, da bi kupil nove stole, zato se je obrnil na občinstvo, na abonmajske člane in vse druge, ki podpirajo ljubiteljsko gledališko kulturo, ter naletel na zelo dober odziv. "Z upanjem smo pričakovali, da bomo kakšen stol prodali. In akcija je bila neverjetno hitra in učinkovita, v dveh tednih smo prodali vseh 200 stolov," je povedal Dolenc in dodal, da so nekaj sredstev primaknili tudi sami.

Akcija je po njegovih besedah pokazala, da jih ljudje v lokalnem okolju izjemno podpirajo. Na vsakem stolu je tako napisano ime donatorja, poleg tega so v preddverju postavili tablo, kjer so prav tako zapisani vsi tisti, ki so na ta način podprli ljubiteljsko gledališko kulturo.