Sam sistem ni odvisen le od vizualne pomenljivosti, temveč je postavljen v konceptualni dialog z natančno izbiro lokacije, ki je v tem primeru slovenski parlament. Foto: BridA
Sam sistem ni odvisen le od vizualne pomenljivosti, temveč je postavljen v konceptualni dialog z natančno izbiro lokacije, ki je v tem primeru slovenski parlament. Foto: BridA
BridA/Tom Kerševan, Sendi Mango, Jurij Pavlica: TRACKEDS 1.1Multimedijska instalacija
BridA združuje v svojem delu tehnologijo in umetniško misel ter bolj kot končni umetniški izdelek izpostavlja proces ustvarjanja. Foto: BridA

Projekt, ki ga bodo odprli danes ob 21.00, ogledati pa si ga je mogoče že od torka pa vse do jutri med trajanjem 23. seje državnega zbora - torej predvidoma med 10.00 in 18.00 -, ohranja dinamično strukturo, ki omogoča telekomunikacijsko prenašanje informacij v realnem času iz dislociranih točk ter povzroči dinamično spreminjanje vsebine.
Sam sistem ni odvisen zgolj od vizualne pomenljivosti, temveč je postavljen v konceptualni dialog z natančno izbiro lokacije. Kot že rečeno, so za to izbrali parlament Republike Slovenije, vključno z vsemi svojimi družbenim in simbolnim pomenom.
V mape so zbrani nadzorni sistemi in postopki nadzorovanj, kot so sprememba temperature, mikropremiki, analiza zvoka, kvantificiranje. Ti mapirajo običajno nezaznavne, vendar pomenljive spremembe. Trackeds 2.0 je projekt, ki obrača običajno logiko panoptikona in jo preko izbranih analitičnih pristopov in procesov umetniškega ustvarjanja ponuja v javno rabo.
Med dvodimenzionalno likovno površino in tridimenzionalnim
Kolektiv BridA, v katerem ustvarjajo Jurij Pavlica, Sendi Mango in Tom Kerševan, je od svojih začetkov leta 1996 predstavil vrsto umetniških projektov tako doma kot v tujini. Njihova umetniška produkcija temelji na videu, grafiki, slikarstvu, fotografiji in multimedijskih instalacijah, pri tem gre za neprestano prehajanje iz dvodimenzionalne likovne površine v tridimenzionalni prostor, v svojem delu pa povezuje tehnologijo in umetniško misel ter bolj kot končni umetniški izdelek izpostavlja proces ustvarjanja. Letos je skupina samostojno razstavljala v galeriji Traffic v Bergamu, galeriji NEON v Bologni in sodelovala na skupinskih razstavah, med drugim Ekologija tehno uma, ITS-Z1 v Beogradu, 6. trienalu sodobne slovenske umetnosti U3, Hočemo biti svobodni, kot so bili očetje v MGLC-ju in na HAIP10 v Kiberpipi.