Ponzijeve ilustracije so znane po zmerni uporabi linij in močni grafični kompoziciji.
Med njegove naročnike spadajo publikacije in časopisi The New York Times, Le Monde, The New Yorker, The Boston Globe, Time, The Economist, Newsweek, podjetja, kot so United Airlines, založba Penguin books, oglaševalski agenciji Saatchi & Saatchi New York in Leo Burnett Iberia.
"Pred osmimi leti (2005) sem dobil elektronsko sporočilo ilustratorja, za katerega prej še nisem slišal. V sporočilu je bilo pripetih nekaj ilustracij in povezava do njegove spletne strani. Dnevno dobim od štiri do šest takih sporočil in večina je izbrisanih. To sporočilo italijanskega ilustratorja Emiliana Ponzija pa mi je ostalo v spominu. Njegove ilustracije so bile inteligentne, nazorne in presenetljivo elegantne. Dogovorila sva se za prvo naročilo in nato še eno in še eno. Iz tega se je razvilo osemletno sodelovanje, ki je bilo večkrat nagrajeno," je zapisal Nicholas Blechman, art direktor priloge Book Review pri New York Timesu.
Kot še pravi, je Ponzijeva figuralika univerzalna, ne da bi bila generična; posebej spreten je pri iskanju vizualnih metafor.
Razstava je na ogled do 16. januarja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje