Alfred Stieglitz: Georgia O'Keeffe—Torso (Georgia O'Keeffe—torzo), 1918. Foto: The Metropolitan Museum of Art Foto: The Metropolitan Museum of Art
Alfred Stieglitz: Georgia O'Keeffe—Torso (Georgia O'Keeffe—torzo), 1918. Foto: The Metropolitan Museum of Art Foto: The Metropolitan Museum of Art

Razstavljeni so posnetki treh fotografov s prepletajočimi življenjskimi usodami. Alfred Stieglitz (1864-1946) ni bil le izdajatelj revije Camera Work, temveč tudi zbiralec. Tako je kupoval dela, ki sta jih podpisala Edward Steichen (1879-1973) in Paul Strand (1890-1976). Oba je podpiral in jima svetoval na njuni umetniški poti.

Več izbranih del z razstave si oglejte tukaj.
Raznoliko in pionirsko delo teh treh umetnikov je na ogled s predstavitvijo 115 fotografij iz zbirke muzeja, ki spadajo med največje zaklade "Meta" z začetka 20. stoletja, med njimi so slavni Stieglitzovi portreti pomembne ameriške umetnice in njegove soproge Georgie O'Keeffe in njegove fotografije New Yorka, Steichenove velike barvne fotografije newyorške stavbe Flatiron in Rodinovega spomenika Balzacu v luninem svitu ter Strandovih abstrakcij, ki prikazujejo igro svetlobe in senc. Razstava bo odprta do 10. aprila.

Razstavo, naslovljeno preprosto Stieglitz, Steichen, Strand, dopolnjuje razstava Our Future Is In The Air (v prevodu Naša prihodnost je v zraku), na kateri je predstavljenih 53 fotografij 30 umetnikov iz drugega desetletja 20. stoletja, ki ponujajo vpogled v rojstvo moderne dobe pred sto leti.