Gre za polji, navidezno tako dobro raziskani, da se tudi njun preplet v svojih teoretskih in praktičnih potencialih zdi že zdavnaj preiskan. Film in fotografija sta preveč prepletena, da bi lahko ujeli trenutek pred zlitjem teh dveh ustvarjalnih pristopov, da bi lahko povsem razgradili to kompleksno razmerje, katerega rezultat je filmska podoba. Kar preostane, je dosleden prikaz tega razmerja na način sopostavitve različnih trenutkov njunega prepleta na specifično fotografski način.
Rezultat je razstava Zarota molka, ki predstavlja dela slovenskih filmarjev in fotografov, ki so sodelovali pri filmih Odhod od maše v Ljutomeru, 1905 (Karol Grossmann); Sejem v Ljutomeru, 1905 (Karol Grossmann); Na domačem vrtu, 1906 (Karol Grossmann); Na papirnatih avionih, 1967 (režiser: Matjaž Klopčič, direktor fotografi je: Rudi Vavpotič, fotograf: Leon Dolinšek); Gratinirani možgani Pupilije Ferkeverk, 1970 (Karpo Godina); O ljubezenskih veščinah ali film s 14441 sličicami, 1972 (Karpo Godina); Umetni raj, 1990 (režiser: Karpo Godina, direktor fotografije: Tomislav Pinter, fotografa: Sven Pepeonik, Henrie Lodewijk); Stari most, 1998 (režiser: Vlado Škafar, direktor fotografije: Janez Kališnik).
Razstavo je pripravila revija Fotografija v sodelovanju s Slovensko kinoteko, Cankarjevim domom in festivalom Liffe. Razstavo so vsebinsko sestavili in postavili Jan Babnik, Jurij Meden in Peter Rauch. Na ogled je do 21. novembra v preddverju Cankarjevega doma.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje